Hey Ik heb 2 verschillende kruidvat testen gedaan, de normale (die van 4 euro nog wat met 2 van die testen er in) en dan de deluxe versie van 12 euro ook met 2 van die testen er in. Nou heb ik vanavond eerst de normale test gedaan en had dus 2 streepjes (probeer vanavond foto te uploaden op het forum) en heb dus voor de zekerheid die andere ook gedaan omdat ik bang was datie vals was, dus heb ik de deluxe test gedaan met het resterende urine dat ik er uit heb moeten persen, en die was dus negatief. Zit er veel verschil in die 2 testen, of komt het dat die andere negatief was omdat ik met een beetje urine heb getest?
Ik heb wel de ervaring dat de 'goedkope' kruidvattesten sneller een duidelijker streepje laten zien bij een positieve test dan anderen. Bij de kruidvattest had ik al positief getest, terwijl ik bij clearblue niet echt een duidelijk streepje zag. Ik hoop voor je dat het raak is! Je banner klopt dan niet denk ik?
haha nee niet echt nee, ik verander hem wel zodra het zeker is =D Ik ga morgen nieuw testje doen ben benieuwd, ben al helemaal nerveus, wil de uitslag zo graag weten! =D
de mevrouw van de kv zegt dat de luxe testen (plusje) gevoeliger zijn dan de andere. Dus eerder positief zouden moeten testen. Maar je moet er wel voldoende op mikken (urine bedoel ik)
Waarom test je het niet met ochtend urine? Hierin zit het meeste HCG. Dan krijg je een duidelijke en betrouwbare test. Die laatste test die je hebt gedaan heb je met te weinig hcg gedaan. Denk dat als je die nu sochtends doet dat je dan wel een goede test hebt.
dadt denk ik ook! 's ochtends teste met de kv2v5 euro.. die zijn hartstikke goed.. als ie leeg is, is ie echt leeg! dat is geen twijfel.. maar als er een licht streepje staat..dan is het feest! kijk maar eens naar mijn testen.. succes met de volgende test!
Ik dacht dat mijn test licht was hihi maar de jouwe is nog veel lichter Maar gelukkig maar dat de clearblue de doorslaggevende stoot gaf
ja erg he! was maar goed ddat ik het vanwege mn lichaam al zeker wist.. en de CB digi inderdaad maar die heb ik 3 dgn later pas gedaan. volgende week zal mvm ook wel een test doen dus ben benieuwd hoe die zal zijn..