Een Tv hebben we niet En als ze zit vouwt ze zich zowat dubbel, en gaat ook de zijkanten op. Soms rolt ze om, meestal zegt ze niet eens wat en schrikt mama harder
hij heeft gister wakker geworden met poep(tandjes poep) maar hij sliep dus van 18:40 tot om 4uur! en heel erg vast. en met poep wakker. en dan moest hij in billenbad wegens luieruitslag(alleen wassen en maizena met schimmelzalf werkt de pijn tegen hier)dan half uurtje wakker.n beetje gehuild flesje gekregen dan sliep hij tot 8:30!hij heeft dus echte problemen nu, maar goed, hij huilt niet meer zo tenzij hij gepoept heeft. want dat doet zeer. en is niet moeilijk met in slaap vallen. hij gaat denk ik snel naar 1 slaapje overdag ipv 2. morgen naar cb.
o adi t bestaat echt. ik weet het van mijn kindertijd. en het werkt goed. ik heb een reus als baby dus t gaat niet meer met wiegen op arm. past ook ni meer in wipstoel.
Fijn Belize, lang geslapen! Maar erg sneu die luieruitslag. Dat hebben we hier nooit gehad gelukkig, ook niet met tandjes. Moet wel zeggen dat ze na olvarit akelig poept!! Dus meestal vers of het wortel potje van 4 maanden. Daar heeft ze geen last van.
Maar als ze zit, blijft haar rug dan kaarsrecht? En als ze buigt, blijft haar rug ook recht (naar voren natuurlijk)?
Ehm... ze zit wel recht ja, hoe het met naar voren gaan gaat, weet ik niet. Soms is de rug geloof ik wat bol. Is dit niet goed?? Ik voel me in de duimschroeven zitten
bolle rug is misschien zwakke rug. maar de babies zijn gewoon leniger dan wij. en ff over fysio; je moet niet met de leeftijd denken om te beslissen. of het te vroeg is of te laat. bij de fysio kijken ze vooral naar de stemming van een baby en dan wat ze kan. en tevreden baby die weinig doet of kan heeft misschien geen probleem, maar een baby die niet tevreden is en gefrustereerd raakt omdat ze weinig kan, die kunnen ze dan helpen met oeffeneningen. het is niet zo dat je alleen met achterstand naar fysio moet gaan. of met problemen. je kunt voor advies of voor beweging begeleiding vragen. het is maar n idee hoor.
Hier ook van maand 9 tot 10 echt drama gehad. Nu gelukkig weer goed... Maar werd er ook wanhopig van.. Heb eigenlijk geen tips.. Alleen maar volhouden!!!. succes nog even.