Het staat bij peuter/kleuter omdat het over een psz gaat en over een kind en in de lounge hoor je niks te plaatsen wat over kinderen gaat
Dus het stoort je eigenlijk het meeste dat het in het 'verkeerde deel' staat of...? Want zo niet, begrijp ik eigenlijk niet waar je zo om zeurt. TS heeft iets meegemaakt dat even naar voor haar was (en waarschijnlijk ook voor de kids die daar waren) en waar ze van schrok en dat wou ze even kwijt. Big deal.
Mee eens Lucia... als tuc het in de Lounge had gezet was het 9 op 10 verplaatst naar hier... er staan hier genoeg topics en ervaringen die je meemaakt met andermans kinderen, de psz, de leiding van de psz, etc.. Fafa, ik begrijp werkelijk niet waar je je zo druk om maakt. Eerst vond je het erg dat 'een moeder die misschien psychische problemen kan hebben over de tong gaat', en nu is het het feit dat zo'n topic thuishoort in de Lounge en niet in Peuter en kleuter. Ben je nou aan het zeuren om het zeuren of...
Echt waaaaar??? Niet normaal! Ouder of geen ouder, zo raar en onredelijk hoeft niemand tegen mij te doen! En by the way: zet gewoon je naam erin of erop. Gek wief onnie dan!
Ooh jee weer zo'n drama in een topic.. Als zij daar een topic over aan wil maken is dat toch oke? Verkeerde rubriek? Kan toch gebeuren? Niet interessant voor jou? Niet reageren..
Weet je wat, gaan jullie lekker een wildvreemde voor gek wijf uit zitten maken... neem dr een koekje bij. Gezellig. Ga ik me met wat positiefs bezighouden
Gek wijf? Wow, jij kunt dingen uit z'n context rukken... En positief zoals blijven reageren op een topic dat je blijkbaar vreselijk vindt? Je doet net alsof wij een stel asociale vrouwen zijn omdat wij het normaal vinden dat TS haar ei kwijt kon en de actie van die vrouw vreemd vonden. Hier worden zo vaak topics geopend over kassiersters enzo die onbeschoft zijn, reageer jij daar ook zo op?
Komt door mijn (grappende) reactie, toen ik alle drama om het topic nog niet gelezen had...........................
Wat heeft dat voor zin dan? Dan krijgt de dame in kwestie er toch ook geen feedback over? Is net zo zinloos als hier een topic openen hoor. Persoonlijk had ik er ook geen topic over geopend. Ik heb ook wel eens okeeeee momentjes, als ik er even doorheen zit... Denk dat iedereen dat wel eens heeft. De een alleen wat vaker dan de ander.
Nou is dat niet een beetje overdreven?? Ik vind het gek om zo te keer te gaan tegen iemand en er later op de dag niet even op terugkomen mocht het een gekke uitbarsting zijn geweest ofzo. Niemamd weet wie ze is en ik ben mijn verbazing even kwijt gekunnen.
nou heb 1 keer meegemaakt op het station dat haar moeder tegen haar kinderen aan het schreeuwen was, zo erg en ik heb daar toen ook een topic over geopend. Want ik zat er echt mee en heb slecht geslapen van wat ik toen heb meegemaakt. Jammer dat het dan roddelen is, maar daarna kon ik het wel beter van me afzetten.