hoi hoi, heb een mega baal dag ............de duivels hebben zich gemeld.....dus poging 1 mislukt..je snap het niet 51 mljoen zaadjes en niet 1 die snapt waar ie in moet...zo GRAAAAAAAAAA! je weet dat de kans klein is dat het lukt maar toch heb je de baby kamer al klaar in je hoofd.. maarja vandaag mogen we down zijn en dan gaan we morgen weer veder.. hoop dat niemand vandaag met me praat want me tranen zitten al klaar. groetjes b
Jee, dat is nu echt jammer... had het zo voor je gehoopt meid. Veel sterkte en ik duim dat het de volgende ronde lukt!
hoi hoi eerste echo 2 ronde weer gehad . en op dat vrouwen lichaam is geen pijl op te trekken . me ei was nu 14 mm en waarschijnlijk wordt het zaterdag inbrengen....opzich fijn natuurlijk ..was het niet dat we afgelopen zaterdag besloten hebben om met de fam aankomend weekend weg te gaan aangezien het inbrengen (volgens mijn cyclus) na het weekend zou zijn hebben we dit weekend gekozen maar ja k schop de boel weer in de war t zij zo we rijden gewoon weer op en neer alles voor het goede doel ahahahhah morgen mag k nog een echo maken met de kleine hoop dat me ei goed is en dat we het vrijdag kunnen doen ....tja en anders zaterdag groetjes bianca