hey everybody Hier een vraagje: Ik heb 22 april na 7 weken zwangerschap helaas een miskraam gehad Nu 2 juni nog niet ongesteld..Dus overtijd.Bijna2 weekjes Nu is de vraag of het normaal is na een miskraam dat de menstruatie langer uit blijft: ,of is er een mogelijkheid dat ik weer zwanger kan zijn Hoop het snel te horen van 1 van jullie kus Nikjuh
Hoi Nikjuh, Wat naar dat je een miskraam hebt gehad Het is inderdaad niet vreemd dat je menstruatie uitblijft. Je lichaam heeft ongeveer net zo lang nodig te ontzwangeren als je zwanger bent geweest. Het kan nog even duren. Heel veel succes, Natasja
Hoi Nikjuh, Ik hoor ook van verschillende kanten dat het soms wel 10 of 12 weken kan duren voor je cyclus weer gewoon op gang komt na een mk... Maar ik heb ook wel gehoord van vrouwen die toch zo snel erna zwanger waren. Nou, daar heb je natuurlijk net niks aan zo'n antwoord... Ik wens je sterkte en succes met de nieuwe poging! groetjes, Wietske
Na mijn MK op 29 maart heb ik weer positief getest op 30 april!!! Ik ben dus gelijk weer zwanger geraakt! zonder een menstruatie er tussen! Dus ik zou als ik jouw was gewoon effe een testje doen. En als je het niet zeker weet even naar de dokter. Dit is mijn advies maar goed het kan goed zijn dat je gewoon ongesteld wordt maar dat het wat langer duurd na de MK. In ieder geval succes!!
Hoi Nikjuh, Ik kon nog tot 9 weken na de mk positief testen... Helaas was het niks alleen de hcghormonen van de vorige keer die nog in mijn lijf zaten. Ik werd pas 2 mnd na de mk zwanger. Het kan wel maar het hoeft niet dus Heb je lekker veel aan he? Sorry, maar het enige wat je kunt doen is wachten en over 2 of 3 weken nog eens testen.
ik heb 28april een miskraam gehad (misseds abortion en ben 28ste gecurreteerd) en ben sinds vandaag ongi heeft 35 dgn geduurd