Ook wij gaan ervoor!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Yustin, Jun 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum. Ik zal bij straks even uitgebreid voorstellen op het andere forum...

Mijn vriend en ik hebben de stap genomen en we gaan voor een kindje! Woensdag 30 mei ben ik ongesteld geworden en het was afgelopen maandag helemaal over.
    Ik ben nu uitgebreid bezig met het zoeken naar mijn ovulatiedag. Ovulatietesten komen vandaag binnen als het goed is..
    Spannend hoor allemaal. :D

Hebben jullie nog goede tips voor mij? Ik heb veel gezocht op internet....Maar alle info over de ovulatie e.d. is natuurlijk van harte welkom. De berekeningen op internet verschilllen soms nogal!

Groetjes van mij!

2. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Leuk joh en vooral spannende tijden die gaan aanbreken!
    Misschien is het een tip om ook foliumzuur te gaan slikken.

Succes!

Liefs

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

Feb 15, 2007
    2,424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    en natuurlijk om de dag gaan klussen in je vruchtbare periode, maar hou het vooral leuk, doe het met humor! Bestel iets leuks via de pabo en have fun! Welkom hier en succes

4. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    Dank jullie! Foliumzuur slik ik sins 2 weken..Dus dat moet goed zijn denk ik..

Hihi en jah met het klussen moet het ook wel goedkomen denk ik..
    Om de dag heb ik vaker gelezen..Ivm de kwaliteit van het zaad toch?
    Is iedere dag teveel? Of onnodig?

doeidoei

5. Dessje23

Dessje23 Actief lid

Jun 4, 2007
    126
    0
    0
    Iedere dag is niet teveel maar de kwaliteit van het zaad gaat achteruit dus kan je het beter om de dag doen en ik heb gehoord dat het beste is om smorgens te doen! En iedere dag is onnodig omdat het zaad toch wel 48 uur of langer blijft leven heel veel succes! Wij zijn ook voor een eerste bezig en ik kan over 11 dagen testen spannend! :D Groetjes

6. Annerie

Annerie Bekend lid

Jul 22, 2006
    925
    0
    0
    Goedbedoelde tip: stel je er op in dat het misschien een poosje zou kunnen duren voor je zwanger wordt.

Toen wij begonnen, had ik het idee 'dat het wel eens snel raak zou kunnen zijn', wij waren vast 'heel vruchtbaar'..... Nope dus !

Veel succes en veel lezen op het forum, kun je veel tips uit halen.

7. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Spannend joh!
    hopelijk is het snel raak, maar stel je er inderdaad op in dat het wat langer kan duren en probeer je er niet te erg op te focussen.
    Dat is helaas makkelijker gezegt dan gedaan, maar anders gaat het op een gegeven moment zo je leven beheersen dat je aan niks anders kan denken en dat is ook geen pretje.
    In ieder geval heel veel succes!

8. Kejay

Kejay Niet meer actief

Spannend!
    Mijn tip: Hou het leuk voor jezelf en partner! blijf van elkaar genieten en zet er niet teveel druk achter!

Succes ;)

9. Patries5

Patries5 Actief lid

May 1, 2007
    103
    0
    0
    Hey Yustin,

Welkom op het forum. Ik hoop voor je dat het bij jullie wat sneller gaat dan bij ons. Maar zoals ze hier al zeiden stel je er maar op in dat het wat langer gaat duren dan je verwacht (kan het altijd meevallen).
    Laat je niet gek maken door bepaalde signalen! Ik ben er inmiddels zelf wel achter dat je lichaam je flink voor de gek kan houden. Als je denkt regelmatig te zijn kan het toch weer zo zijn dat je cyclus ineens langer is.
    Dan denk je natuurlijk dat je misschien wel zwanger bent en dan komen die :evil: :evil: . Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar ik heb het zelf ervaren en aangezien je tips vroeg .....
    In iedergeval veel succes ennnne klus ze he!

xxx Patricia

10. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    hai Yustin,

Nou veel succes met het proberen!
    Ik heb wel gehoord dat het gemiddeld 6 maanden duurt voor je zwanger bent.
    Had wat te maken met ontpillen etc.
    Dus idd hou er rekening mee dat het ong. zolang duurt..mocht je eerder zwanger zijn dan valt het alleen maar mee!

Verder zijn er een boel dingen die je beter kunt laten of juist wel moet doen om de kans op zwangerschap te verhogen.
    Moet je maar googlelen dan vind je genoeg!

Liefs Debby

11. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    Whow dank jullie voor de antwoorden. Ik voel me helemaal welkom hier :D

Ik ga zo idd op google kijken ;)

Ik moet er idd voor waken dat wanneer het niet lukt, ik niet ga zitten piekeren en het alles laat beinvloeden..Maarja Dat is zeker makkerlijker gezegd dan gedaan denk ik!

Share This Page