goedemorgen lieve meiden mijn topic heet het kon niet uitblijven omdat ik nogal een stresskip ben.. ik maak me namelijk ongeloofelijk zorgen en wil jullie mening ff vragen.. sinds gisteren heb ik ongesteldheid pijn onderin mijn buik en rug, ik was al een week heel moe en heeeel klein beetje misselijk beetje typisch gevoel.. sinds gisteren de hele dag met vlagen die ongi pijn en verder dus totaal niks niet meer moe niet dat rare gevoel meer helemaal niks.. ik vraag mij dus af of dat normaal is of meer van jullie dat wel eens gehad hebben... ik heb weer te veel zitten lezen denk ik want ik heb nu weer in mn kop dat als je klachten afnemen dat op een miskraam kan duiden? iemand iets geruststellends of zal ik straks om 9 uur even de vk bellen en het gewoon vragen? liefs een onzekere wiesje
sorry mod maar deze heb ik fout geplaats wou m bij zwanger zijn zetten mag hij op slot dan plaats ik m daar opnieuw? excuuus
Ik heb zo'n idee dat wat we ook zeggen dat het je niet gerust kan stellen! Ik zou gewoon even de verloskundige bellen joh! Daar zijn ze voor! Die kan je misschien wel gerust stellen! maaruh... is heel normaal hoor! Je baarmoeder is zich aan het oprekken. De ene dag voel je veel, de andere dag niets! Ik zou me niet zo druk maken en gewoon lekker gaan genieten!
das lief van je dank je wel.... ik vraag het straks dan wel even maar ik vind het zo zeikerig om ze nu al te bellen bedoel ik moet nog zolang snap ie liefs wiesje
Ik zou als ik jou was gewoon indd even de VK bellen als je het niet vertrouwd. Die kan je waarschijnlijk ook meer geruststellen dan dat wij kunnen. En je moet je niet te veel druk maken he dat is ook niet goed!