Hoi dames, Zoals jullie in mn banner kunnen zien ben ik 4 dagen overtijd. Maar vanochtend toch weer een negatieve test. Mijn cyclus is tot nu toe 30-29 en nu zit ik op 33. Toen ik de 1e keer stopte met de pil was mijn cyclus gelijk netjes 28. Zijn er meer dames die na de 2e keer stoppen met de pil een onregelmatigere cylus hebben dan de 1e keer? En hoe lang kan het soms duren voordat je positief test? Ik hou natuurlijk nog wel een beetje hoop.
Ik heb hetzelfde, ook de eerste keer minder problemen met mijn cyclus en nu we voor de tweede gaan, opeens veel langer/ onregelmatiger ik lees dus even mee met dit topic
Ja gek hè. Je lichaam veranderd natuurlijk best na een zw. Maar het is wel heel irritant om niet te weten waar je aan toe bent.
Heb het hier helaas ook gehad. De eerste keer heb ik de pil bijna 10 jaar geslikt en toen ik stopte heb ik een cyclus gehad van 28 dagen. Was in de 2e ronde zwanger dus dat ging echt perfect. De tweede keer heb ik de pil maar anderhalf jaar geslikt maar ik had vanaf het begin al problemen met die pil. Na het stoppen ook geen regelmatige dagen cyclus meer maar de ene keer 27 en de andere 28 dagen. Wel in de 3e ronde zwanger geworden dus dat viel gelukkig mee.