ook wij in de mmm

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marina99, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    net terug uit t ziekenhuis.sperma word nog n keer onderzocht,omdat het kan wisselen .
    maar het was minder dan 1 miljoen dus ivf/icsi zal het worden.
    ook hebben ze bij mijn man bloed af laten nemen voor n erfelijkheidsonderzoek.
    ik word niet verder onderzocht omdat bij mij alles in orde lijkt , en bovendien heb ik de eileiders niet nodig voor ivf/icsi.

    binnen 2 weken uitslag van het zaad en dan afspraak maken in tilburg.iemand daar ook geweest?

    verder gaan we het vanavond aan onze ouders vertellen.was echt zenuwachtig maar er is dus wel een mogelijkheid voor ons. :)
     
  2. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    onze ouders weten het nu,zijn er wel positief over en zien het zeker zitten om (misschien) opa en oma te worden :D
    volgende week 2e spermaonderzoek en dan afspraak maken voor ivf/icsi.
    en dan natuurlijk ook nog de uitslag afwachten van de erfelijkheidstest(duurt ong. 2 maanden :( )
     
  3. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meid, klint toch wel positief hoor......
    En idd zaadkwaliteit kan erg wisselen......
    Alleen bij ons ging het andersom, eerste test redelijk, 2de en 3de dramatisch.........
    Op basis van de eerste test waren we in aanmerking gekomen voor IUI, op basis van de laatste werden we direcht doorgestuurd voor ICSI.
    De laatste test waren er maar 240.000 zaadcellen waarvan maar 3% beweeglijk was....
    En dat terwijl na de eerste test mn man gestopt is met roken, vitamine c en zink is gaan slikken, bijna geen alcohol meer dronk.....Alles om de kwaliteit mogelijk wat omhoog te kunnen krikken.......
    Ondanks dat het niet leuk is ben ik heel blij dat er zoiets als ICSI bestaat want hierdoor zijn er nog kansen voor ons. En de kans is zóveel groter....

    Heel veel succes!
     
  4. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    morgen de 2e spermatest.balen dat mn eisprong er aan zit te komen net nu dat spermaonderzoek is.
    en dan maar wachten op de uitslag en doorverwijzing zodat we eindelijk een datum hebben zodat het hele proces in gang kan worden gezet.
     
  5. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    uitslag v h 2e zaadonderzoek,geen spermacellen aangetroffen.
    helemaal niks
    we kunnen nog proberen dmv tesa of mesa in nijmegen....maar das ook niet zeker :cry:
     
  6. mirjam1970

    mirjam1970 Bekend lid

    5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Wat een teleurstelling voor jullie!
    Gaan ze nog een keer een spermaonderzoek doen omdat per keer toch het aantal nog wel verschilt?
    Heel veel sterkte en succes verder in jullie weg!
    Mirjam
     

Deel Deze Pagina