Ik zit momenteel in een enorme namencrisis, en kan wel wat hulp gebruiken... Ik zoek een stoere naam niet al te lang.. en iets buiten de top 10 populaire namen... Nu kwam ik Jayson tegen en vind dit een leuke naam maar er blijft een twijfel... HELP!
Jason is een prima naam, niet mijn smaak, maar een prima naam. Ik vind alle Jay-nog-wat-namen vreselijk. Gewoon Jay is ook een prima naam. Maar ik begrijp die Y overal tussengepropt niet zo....
Als je echt Jayson wilt schrijven dan zeg ik nee. Jason heeft hier heel lang op 1 gestaan maar die naam werd door iemand anders gegeven aan zijn zoon en jawel geschreven als Jayson. Ik snap niet waarom je Jayson zou schrijven ipv de gebruikelijke Jason.
Als je de naam zelf echt leuk vindt, gewoon doen hoor! Wat maakt het uit wat ZP vindt Gaat erom wat jullie vinden!
Jason vind ik wel leuk. Misschien? Mason Connor Logan Ashton Mika Brandon Senna Damian Dane Jack Jake Landon Brady Bradley Silvain Tyler keaton Sid Nathan Ethan Neil miles Caleb kyle Denver Vince Dean Dylan Dwight Nick Blaise Devin Dion
Jason vind ik prima kunnen. Maar als je een andere naam zoekt, zit hier misschien iets tussen: Jack Owen Jayden Dex Colin Nigel Neal Liam Vince Dean James