Ook wij mogen ons hier helaas melden

Discussie in 'Miskraam' gestart door Happy, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Lieve happy,
    Ja ik ben alle keren onder narcose geweest, en hoe gek het ook klinkt, ik vond het heerlijk om even onder zeil te zijn, even geen verdriet even niets. En ze zijn heel lief in het ziekenhuis hoor, geeft niets dat je huilt hoor, echt niet!
    Op het moment dat je een positieve test hebt ben je gewoon moeder, tenminste zo voelt het voor mij wel.

Ti's allemaal gewoon heel oneerlijk, zeker omdat jullie zoooo lang hebben moeten wachten!
    X

2. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik zou zelf kiezen voor tabletten. Ik was het vruchtje al verloren maar werd niet schoon, vandaar de curretage. Voor mij had het beter gevoeld aks min lijf het zelf had opgelost al dan niet net hulp van tabletten. Maar dat is voor iedereen natuurlijk anders. Vruchtje vinden is natuurlijk wek even verdrietig, maar toch het hielp me wel.
    Curretage is maar een kleine ingreep, maar toch... Wél een ingreep.

3. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    ja dat is indd zo. wij waren voor eventjes papa en mama..
    ik wou vandaag afbellen maar door jou verhaal laat ik het morgen toch door gaan. bedankt..
    moet morgen om 10uur voor een echo en tussen 12 en 14uur word ik geholpen..
    wat ik trouwens ook eng vind dat ik heb gelezen dat je narcose krijg voor 10min. zometeen word ik wakker als ze nog bezig zijn. ik wil absoluut niks horen helemaal niet.

we gaan het meemaken morgen.
    bedankt dat ik hier me verhaal kwijt kan en mensen het beantwoorden..

groetjes

4. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Niet bang zijn voor de narcose, je merkt niks van de ingreep zelf. De curretage valt mee.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen en neem de tijd voor het emotioneel herstel. X

5. wondertje1980

wondertje1980 Actief lid

12 apr 2009
    198
    0
    16
    Lieve happy,

Ik wil je even heel veel sterkte wensen. Tis echt heftig en emotioneel om mee te moeten maken. Helaas zit ik ook precies op dit moment in hetzelfde schuitje. 28 maart een mooie echo met kloppend hartje, afgelopen vrijdag met de echo bleek het hartje niet mee te kloppen. Het mocht helaas niet zo zijn. Bij mij is het gisteren vanzelf begonnen en ik kan je vertellen tis erg heftig en zwaar.
    Je wordt van de ene emotie in de andere emotie geslingerd. Mocht je behoefte hebben aan steun mag je me altijd pben.
    Sterkte met alles

6. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Heel veel sterkte,de ingreep valt heel erg mee,alleen het emotionele is zwaar.
    Had je helemaal geen bloedingen voordat je de echo had?

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Heel, heel veel sterkte!!!
    En dat na 6 jaar wachten.... :(

8. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ah wat triest zeg.. En vooral omdat jullie al zo lang!!!! Bezig zijn..
    Hier maandag een curettage gepland, geen buikpijn nu geen bloedverlies..
    Wij hebben eerst ook het hartje zien kloppen met 8 weken en toen hoorde het er al gewoon bij! Met 11+3 weken een echo en toen was t gestopt.. Waarschijnlijk al vlak na de eerste echo..
    Wil je even veel sterkte wensen en ik heb ook die angst om wakker te worden tijdens de curettage! Is ook mn eerste keer narcose..

9. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik heb gister een curettage gehad na 9 weien zwangerschap en ik wil jullie even vertellen dat het mij heel erg is meegevallen. Alleen het moment op de ok voordat je onder narcose gaat is even vervelend. Er staan dan al zoveel mensen om je heen. Dan spuiten ze iets in je infuus en krijg je een kapje voor. Ik werd weer wakker op de uitslaapkamer en heb echt heerlijk geslapen. Daarna helemaal geen buikpijn meer gehad en nauwelijks bloedverlies.
    Heel veel sterkte voor degenen die dit ook moeten ondergaan.

10. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jij ook sterkte!

Ik heb alle keren echt HEERLIJK geslapen

11. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Jeetje meis... 6 jaar lang gedroomd, eindelijk je wens in vervulling en dan dit nieuws...
    Ik ga heel hard duimen dat je wens snel in vervulling mag gaan!
    Veel sterkte voor nu!

12. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    ik denk dat er iets begonnen is. weet het natuurlijk niet zeker. maar er hangt nu net iets uit mij een hele lange geel-achtige sliert. dit heb ik nog niet eerder gehad..
    zou de baarmoeder iets open gaan staan nu? ook heb ik vanaf zaterdag avond al erg veel kramp en dit lijkt iets meer te worden vanaf vanmorgenm
    op dit moment mag het van mij morgen middag zijn. hoe eerder hoe beter..
    raar mens ben ik toch haha.. klinkt ook eht harteloos misschien maar wil op dit moment zo snel mogelijk weer verder met mijn en ons leven..

13. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    dankjewel voor alle lieve woorden trouwens sat helpt ook erg goed..

14. Franky

Franky Lid

15 jan 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorig jaar 2 weken voor mijn bruiloft ook een curettage gehad. Ik wilde er toen ook vanaf...zat lichamelijk en emotioneel helemaal aan de grond.

De curettage is voorspoedig gegaan en iedereen was zo lief voor me (had heel groot op mijn bed ''curettage'' staan) heb ook echt alleen maar kunnen huilen en begin bijna weer als ik eraan denk.

Ik wil je gewoon heel veel sterkte wensen!!! Ik voelde me heel opgelucht na de curettage maar het eerste wat ik deed was huilen en ik heb het daarna nog weken moeilijk gehad. Het was mijn eerste zwangerschap en ik had nog nooit van een curettage gehoord.

Ik wens je heel veel sterkte!!! Ik weet zeker dat je er doorheen komt maar dat ik achteraf altijd makkelijk gezegd.

15. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    thnx. ja indd onze droom. en die valt nu zo diep in duigen..

jeetje 2 weken voor je bruiloft. dat is ook niet niks zeg. maar zie nu oom dat je 19weken zwanger ben. gefeliciteerd geniet ervan...

hier erg veel krampen. in buik en rug . en veeeeeel snotterig slijm. geel groen achtig..

nog even relax internetten en tv kijken en dan mn bedje in..

hoe was het bij jullie? wij zijn afhankelijk van openbaarvervoer. we gaan er met de bus heen het is 5/10 min ongv. dit wou ik ook op de terug weg doen. mn man wil de taxi bellen. vind ik nergens voor nodig. wat denken jullie?

16. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik denk dat je prima met de bus terug kunt hoor!
    Sterkte morgen!

17. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    oke. ja hoorde van de arts dat ze je toch pas laten gaan als je er goed bij zit. en geplast en wat gegeten hebt..
    zie het morgen op dat moment wel. nu is het toch lastig te zegen..

sorry dat ik nog niet terug gemaild heb maar doe de hele dag al alles via de telefoon mijn man werkt even thuis dus die heeft de pc in beslag genomen.. zodra ik daar weer achter kan mail ik weer..

18. Jel

Jel Niet meer actief

Nee Happy wat lees ik nou. :( Ik was even aan het kijken hoe het met je ging, en nu lees ik dat het mis is. :( Ik had het je zo gegunt na zo'n lange tijd. :( Heel veel sterkte. En ik hoop echt dat jullie wens snel weer in vervulling zal gaan en dat dan alles goed zal gaan.

Het lijkt mij persoonlijk erg moeilijk om met de bus terug te gaan. (Ik weet ook niet beter want we hebben een auto), maar ik ben zelf ook gecurreteerd (in hetzelfde kutjaar als waarin ook mijn *dochter overleed) en ik vond het best emotioneel. Ik weet natuurlijk niet hoe jij je voelt na die tijd.... En je kunt wat vloeien. Lijkt mij onprettig om dan op de terugweg tussen allemaal vreemden te moeten zitten, die taxi lijkt mij geen slecht idee. ;)

Sterkte!

19. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    ja me man zegt dat we gewoon met de taxi gaan. ik kom er niet onderuit..
    wat leuk dat je me opzoekt..
    aan jou blijf ik ook altijd denken maar kan niet zo goed omgaan met het zoekprogamma. ben niet zo met de pc haha..
    wat een rot jaar was dat, van dochtertje heb ik toen alles gevolgd met een brok in mijn keel en soms ook een traan.
    dat van de miskraam wist ik niet.
    daarna heb ik je even niet meer kunnen vinden. volgens mij een andere naam..

hoe is het met jou en de kleine meid? doet ze het goed?

ik ben op het moment heel erg moe. maar wil niet gaan slapen want dan is het eerder morgen. wil het zwangere gevoel niet kwijt. moet er zo toch maar aan geloven. wekker vroeg zetten nog even lekker een uurtje de douche onder morgen ochtend. en dan opweg..
    ook maar even gemakkelijke kleren zoeken een skinny jeans zal niet lekker zitten denk ik..

ben blij dat ik dit topic geopend heb trouwens. kan ik toch alles even kwijt

groetjes

20. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Wat verschrikkelijk! Heel erg veel sterkte.

Deel Deze Pagina