zo daar ben ik weer. wat een nare nacht en dag pff. alleen maar lopen janken. zelf de operatie jankend in gegaan.. maar zo raar ik kwam er lachend en vrolijk uit. ik voel me daar zo schuldig om. ik kan niet huilen op het moment. ik ben alleen maar met andere dingen bezig(vluchten?).. de verpleegkundige vertelde dat dit misschien door de narcose kwam was kwart voor 1 geholpen en half 2 werd ik wakker op de uitslaapkamer. mocht gelukkig daarna direct na mijn mannetje.half 4 ging ik weer opweg na huis. best snel allemaal dus. verlies veel bloed en de krampen zijn nu ook begonnen.. zo nog maar even een paracetamol en dan lekker mn bedje in kruipen. was toch wel vermoeiend deze dag.. bedankt voor al jullie lieve woorden en adviezen
Veel sterkte Happy. Ik hoop dat jullie het geluk snel weer mogen vinden, dat het niet zo lang meer zal duren... Sterkte ook met het lichamelijk herstel. Nog met de taxi naar huis gegaan? Het gaat goed hier, dankje...
Sterkte Happy ook van mij. Ik lees toevallig je verhaal. Heb hetzelfde meegemaakt alleen bij ons was de echo bij 10,5 weken maar kindje was al overleden met 9 weken Ik heb de pillen gehad maar gelukkig geen problemen van. Hopelijk lukt het jullie opnieuw zwanger te worden.