Na half jaar lichaam nog van slag

Discussie in 'Miskraam' gestart door Vruchtje91, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vruchtje91

14 okt 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    16 oktober vorig jaar had ik een miskraam. Er is geen curettage aan te pas geweest. Ik werd na 5 weken ongesteld maar pijnlijke steken bleven aanhouden. Tot en met februari bleven die felle steken aanhouden ter hoogte van m'n eierstokken. Tientallen keren naar de huisarts geweest maar die maakte zich geen zorgen, m'n lichaam moest gewoon weer op gang komen van de "shock" tot de dag van vandaag heb ik met regelmaat gegoogled naar mensen met soortgelijke klachten en verhalen maar kom ze niet tegen. Enkel mensen die hier een maand last van hebben, of zelfs 2 maar niet zo lang.

Ik werd ook maar 2 dagen ongesteld en er was totaal geen regelmaat, de 17e, de maand erna de 25, de maand erna de 11e. Maar wel rond m'n eisprong enorme pijn ter hoogte van m'n eierstok en ik kan ook iedere keer voelen welke kant. Ik word er echt niet goed van, het straalt uit naar dat been en m'n rug. En ik had al haast ondraagbare menstruatie krampen maar nu is het gewoon een nachtmerrie. En ik heb gewoon geen zin meer om naar de huisarts te gaan ook want die blijft me maar wegsturen onder het mom van "ik maak me geen zorgen." Ik doe het wel en deze pijn lijkt me gewoon niet normaal meer.

Vorige maand werd ik de 16e ongesteld en in februari ook en ik voel dat ik het vandaag weer word dus ritme is er wel weer maar de pijn word niet minder.

Is er iemand die zich herkent in dit verhaal of een idee heeft wat dit is?

2. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Hallo,

Ik heb een MA gehad in februari en in tegenstelling tot jou wel een curreta. Sindsdien heb ik ook veel steken en pijn ter hoogte van mijn eierstokken. Maar omdat ik na de curretage schoon was denk ik dat het bij mij gewoon komt omdat mijn lichaam van slag is. De pijn is bij mij gelukkig niet overheersend en draaglijk.
    Maar als je zo veel pijn hebt zou ik toch aandringen op verder onderzoek. Misschien is er helemaal niks aan de hand, maar dan ben je tenminste wel gerustgesteld. Kan me voorstellen dat dit ook geen doen is.
    Kun je niet bellen naar het ziekenhuis om een afspraak met de gynaecoloog te maken? Ze hebben waarschijnlijk wel een verwijsbrief nodig van de huisarts, maar die kun je dan opvragen via de assistente. Ben je in ieder geval al weer een stap verder, zonder dat je eerst je huisarts weer onder ogen moet komen.

3. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik herken je klachten niet. Ik zou als ik jou was toch naar een ziekenhuis bellen en de mening vragen van een gyn. Zij zijn degenen die hier het meest verstand van hebben en niet de huisarts. Ik weet niet wie je begeleidt heeft tijdens de zwangerschap/miskraam wellicht dat je verloskundige een verwijsbrief wil afgeven en als je al bij de gyn bent geweest kun je wellicht hier nog naar terug verwijzen i.p.v. dat je een verwijzing via de huisarts nodig hebt.

4. Sally05

Sally05 Actief lid

15 mrt 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Dat is een goede Marjol! Kan idd ook gewoon via vk.

5. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Ook ik herken je klachten niet. Zou inderdaad even een verwijzing naar de gynaecoloog vragen.

Deel Deze Pagina