Hallo allemaal! Ook wij voegen ons weer toe aan de lijst zwanger willen worden. Ik heb 6 febr een leeg vruchtzakje verloren.. ( was ruim 6 weken zwanger). Sinds vandaag vloei ik niet meer .. dus we gaan de 1ste ronde in na de MK. ( was zwanger geworden in ronde 5). Volgens de VK heeft mijn lijf weinig te verduren gehad (mentaal natuurlijk wel). Maar ik ben weer in afwachting van mijn eisprong.. En mijn boyfriend en ik gaan er weer voor! ( al heb ik best mijn moeilijke momenten nog, dat zal ook nog wel en tijdje duren..) Iedereen heel veel succes!
He succes meisje vond het heel erg voor je, praten he dat helpt wel. Gun je zelf die tijd en wees extra lief voor jezelf. ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent he. Ik duim voor je, jennie72
Ook ik hoop dat je het een plekje kan geven! Heel veel succes met opnieuw zwanger worden meid! Liefs Elmo
Dank jullie wel meiden! Ik heb echt een eind in de rondt gepraat en gehuild.. Iedereen is zo lief voor me geweest ( en nog..). Probeer het zeker een plekje te geven. Heb het voor mezelf ook heel mooi symbolisch afgesloten. Voor mij is er 1 echt troost... ik heb geen leven in mij gehad.. Maar goed, ik probeer te relativeren. In de 5de cyclus al zwanger geworden, dus we zijn vruchtbaar. Daar ben ik ook al dankbaar voor. Er zijn zoveel stellen die de MMM in moeten... De knop 'moet' weer om... Helaas.. Maar ik probeer positief te blijven! Heb ook veel aan mijn lieve vriend!
succes meid met zwanger worden. en die moeilijke momenten zijn te begrijpen. neem er je tijd voor, ga het niet wegstoppen. Veel liefs Lydia
hey jellie ik heb zelf op 31 jan 2007 een mk gehad ik was 12 weken zwanger.sinds vandaag bloed ik ook niet meer en meschien klingt dit nu raar wat ik ga zeggen voor iedereen. wij zijn dus vandaag ook weer begonnen om weer zwanger te worden.want ik voel me er goed bij en we hadden groen licht van de ha.dus ik wens jou ook heel veel succes.
Helaas weer een warm welkom terug. Ik hoop dat er snel weer een kansje aankomt voor een wondertje voor jullie. Hou vol. Liefs Bianca
Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden! @Fempje, ook ik heb sinds ik niet meer vloei echt zoiets van: we gaan er weer voor! Ik ben blij dat het allemaal best snel is gegaan... Heb niet hoeven wachten tot mijn lichaam het afstoot, hoef geen curretage.. Binnen 2 weken de blijdschap van een positieve test, de onzekerheid van lichte testen en geen klachten en dan het verdriet.. Wat een emoties in een korte tijd! Binnen 14 dagen, niet zwanger, wel zwnager , niet zwanger... Mijn mannetje en ik gaan er zeker voor! Hopen dat ik volgende week mijn eisprong weer krijg! Jullie ook allemaal heeeel veel succes met zwanger worden! Liefs Jellie
Ben blij om te lezen dat je je leven weer oppakt. Gelukkig ben je positief ingesteld en hebben jullie besloten om er weer voor te gaan. Bewijs is er dat je zwanger kan worden, dat is wel fijn om te weten. Ik hoop dat je de volgende keer meer geluk heb, en dat je een mooie zwangerschap krijg.
Hai Jolie! Dank jewel! Ik zie dat jij ook een positieve instelling hebt! Heb woensdag 8 dg na mijn MK een negatieve zw test gehad. Hoop dus dat de volgende test die ik in mijn handen krijg zwaar positief zal zijn! Nu eerst maar weer op naar mijn eisprong Groetjes Jellie
Ja Jellie zo gaat het elke maand bij mij en dat al 18 maanden lang eerst wachten op je NOD en dan weer wachtten op je eisprong. Zo blijven we maar wachtten. Ik hoop echt voor je dat de tijd snel voorbij vliegt voor je en dat je deze ronde wel kan mededelen dat hij positief is. Heb je al kids of gaan jullie nu voor de eerste? Groetjes Jolie
Hey Jellie, Veel succes weer, maar wat jammer zeg! Ik kan me voorstellen dat je heel wat heftige emoties hebt doorgemaakt de afgelopen week! Veel sterkte. Knuffel
Hai Jolie! Ja het is ons 1ste kindje! Bij ons was het al in 5 de ronde raak.. (terwijl mijn vriend alleen in het weekend thuis is ivm werk..). Verder ben ikzelf echt een bezig bijtje.. Ben ook net voor mezelf begonnen en heb mijn loondienst baan er nog bij dus.. De tijd vliegt voorbij @Appie , Deze week ging het gelukkig weer goed! Het is vooral de 14 dg daarvoor erg heftig geweest qua emoties.. Merk dat nu ik niet meer vloei het goed een plek heb kunnen geven. KAn er gelukkig goed over praten met mijn ouders, zus, vriendinnen ( die het weten) en op mijn werk en mijn vriend is superlief voor me dus dat scheelt enorm! Liefs Jellie