Ook wij willen zwanger worden ..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amelen, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelen

Amelen Lid

10 dec 2007
    90
    0
    0
    Hallo allemaal,

Als nieuw lid vind ik het erg spannend om hier te communiceren met andere vrouwen over toekomstige zwangerschappen, tips en ideetjes.

Vandaag ben ik precies 1 maand geleden gestopt met de pil. Ik heb de pil 4 maanden in totaal geslikt. Niet erg lang dus. Ik ben nadat ik gestopt was met de pil 3 daagjes hevig ongesteld geweest. Dit was volgende de huisarts een doorbraakbloeding (had de strip niet afgemaakt).

Ik kon vandaag mezelf testen en helaas was dit negatief. Ik ben nog niet zwanger. Ik slik nu 2 weken foliumzuur, heeft iemand anders nog tips voor me die ik kan gebruiken in mijn situatie?

Het is een maand geleden dat ik ongesteld ben geweest, en ben nu aan het wachten om weer ongesteld te worden. Maar dit laat zich nog even buiten, heb ik het gevoel. Ik heb de afgelopen dagen last van zere tepels en dacht al snel dat dit 'tekenen' waren dat ik zwanger zou zijn, maar helaas.

Mijn vriend heeft begin dit jaar een operatie gehad om zijn 2e balzak op zijn plaats te zetten. Deze was nog niet ingedaald. Heeft iemand hier ervaring mee met zijn vriend/man? Heb een beetje het gevoel dat het daarom langer zal gaan duren om zwanger te worden. Weet iemand dit?

Groetjes,
    A

2. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Hoi, als je met de pil stopt komt het niet vaak voor dat je een cyclus hebt van 28 dagen. Je lichaam moet het nu zelf doen en je cyclus kan dus ook langer worden. Ik heb altijd pijnlijke tepels als mijn ovulatie is... maar ja dat is antuurlijk bij iedereen anders. Je zou ovulatietesten kunnen gebruiken, dan weet je wanneer je eisprong is. succes!

3. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Die eerste maanden zijn hel ! Laat dat al een tip zijn ;) Hihi, ik zit in ronde twee en dat afwachten is om gek van te worden. Hou jezelf niet voor de zot en geeft het allemaal een beetje tijd om op orde te komen.

Welkom alleszins !

Liefs
    Kitty

Deel Deze Pagina