Ik had gisteren mijn NOD en kon het niet laten om een test uit te proberen. Positief (na eerste ronde) ik geloofde het niet, dus heb er nog een test tegenaan gegooid, weer positief. Ik doe van het weekend nog een keer een digitale test (hoezo onzeker) en bel dan maandag de VK. Ben erg nieuwsgierig hoe het allemaal gaat lopen. Het is ons 1e wondertje .
gefeliciteerd Ik ben ook net zwanger van mijn eerste.. is heel spannend allemaal. wel een verloskundige bellen he voor een afspraak voor intake
Ja ik bel volgende week, ik wil persé eerst nog even een paar dagen afwachten (omdat ik natuurlijk heel vroeg getest heb) en dan in het weekend nog een keer testen. Dan bel ik maandag de VK
Ja inderdaad geluksvogel, bedankt allemaal voor de leuke berichtjes. Ik was in maart al gestopt met de pil, maar door allerlei omstandigheden (leuke hoor) hebben we het tot mijn menstruatie van juni veilig gedaan. En daarna zijn we ervoor gegaan, met resultaat Hopelijk blijft het zo, ik vind het allemaal nog een beetje onwerkelijk en eng.
Gefeliciteerd en geniet er van! Ik wist het ook heel vroeg, 1 dag voor NOD maar ik kreeg zekerheid toen ik op mijn NOD digitaal positief testte. Ik heb nu 2 bewaartetsen gedaan en vind het zo super dat ze nu zo duidelijk zijn! Wat voelt het lekker he!