Hoi allemaal, voor de derde keer ben ik nu zwanger!!! en hoop dat dit eindelijk een kindje gaat worden. Twee keer een miskraam met de tweede keer 2 curretages dus ik ben wel heel blij dat ik nu (drie maanden na de curretage) toch weer zwanger ben geworden. Vrijdag naar de gyn toe....ik ben heel benieuwd. Groetjes Ariëlle
Hoi Ariëlle wat een leuk nieuws. Hartelijk gefeliciteerd. Ben echt super blij voor jullie na al die ellende. Hoever ben je nu eigenlijk. Groetjes kim P.S Geniet ervan ondanks je spanningen
Lief jullie reageren snel zeg. Kim ik heb net een banner gezet, ik ben nu 5 weken en 1 dag, maar je moet altijd maar afwachten wat de gyn daarvan maakt hè. Wellicht dat ik die banner na verloop van een aantal weken nog wat moet aanpassen, maar dat zien we dan wel weer. (de 1e banner die ik hier net plaatste daar stond op dat ik 47 wk zwanger was en nog 604 dagen te gaan had....ahum hoe dat kan weet ik niet maar het neigt naar een olifantendracht!!!) Groetjes Ariëlle
Hoi, silly, ik hoop ook dat het nu goed blijft gaan. De tweede zwsch heb ik nooit een rustig gevoel gehad, maar nu ben ik echt wel iets relaxter alsof ik nu doorheb hoe ik dit moet gaan doen. Onzin natuurlijk want ik heb er niets van in de hand maar het is een gevoel dat het nu wel goed gaat. Ik wil het ook wel erg graag, en aan de andere kant is het ook wel wat onwerkelijk dat het nu toch zover is...... Ik denk dat ik het vrijdag nog meer geloof!!!! Groetjes Ariëlle
dank jullie wel allemaal, ik ga er zeker van genieten....we zullen wel zien hoe het deze keer zal zijn. Ariëlle
Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik blijf voor je duimen dat het dit keer goed mag gaan!!! Succes vrijdag bij de gynaecoloog! Groetjes Carry