Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen, ik ben Mila, 28 jaar en sinds april zijn wij gestopt met de pil. De eerste periode niet bewust bezig geweest met het hele zwanger willen worden, maar de laatste twee maanden toch bezig met ovulatie ed. Mijn laatste menstruatie was op 18 september, dinsdag 13 oktober moet ik weer ongesteld worden. Afgelopen week merk ik dat ik vaker naar de wc moet, met name 's nachts en in de ochtend. Sinds twee nachten voel ik in de nacht ook continu de aandrang om te plassen, wanneer ik dan naar de wc ga komt er maar een beetje. Sinds gisteren voelt het ook overdag zo. Ik denk dan zelf aan een blaasontsteking. Verder geen pijn bij het plassen, ook geen sterke kleur of geur urine. Zou het misschien toch kunnen zijn dat ik zwanger ben (de wens is de vader van de gedachte) Voel me verder goed, geen klachten of pijntjes. Wat denken jullie? Iemand ervaring met deze klachten?
Hoi Mila, Zelf vaak last gehad van blaasontsteking. Ik had dan wel echt veel pijn bij het uitplassen. Zolang er niet al teveel hinder van hebt zou ik je nod even afwachten en dan testen. Heb je dit wel dan plasje inleveren bij huisarts. Veel succes!
Bij mij dochter had ik vanaf het begin heel vaak blaasontsteking, dit voelt anders tijdens je zwangerschap, geen pijn bij uitplassen, maar wel vaak en weinig plassen. Misschien een combi?
Oehhh dit had ik ook vorig jaar sept en was zwanger!! Ze zagen wel ook n beginnende blaasontsteking in m'n urine toen.