@ moettie balen van je ongi heel veel succes deze ronde mijn mannetje werkt altijd s' nachts @ lovekees veel plezier met je tantezegger @ wolfje breek jij maar lekker in meid
@Moetti o wat balen meid...maar hier nog iemand die net ongi is geworden......weet alleen niet van welke cyclus ik uit moet gaan......of 27 of 48 dgn...
Zo Halloooo! Heb niet veel bijzonders.... Behalve dat morgen de steen op Stijn zijn graf geplaatst word, dus spontaan een extra dagje vrij. Donderdag gezellig naar de jonge gezinnen beurs! En volgende week weer aan de bak voor een krummel!
jonge gezinnenbeurs is in utrecht. erg leuk altijd... hallen met allerlei babyspul van echo's kleertjes tot verzorgingsproducten echt super leuk en je kunt er veel scoren voor een leuke aanbieding! Beurs - Beurs
moetie; hoe ziet de steen van je vlinderzoontje er uit? Hopelijk is die helemaal naar jullie wens en wordt hij netjes geplaats!!! Knuf
ik ga als het goed is naar de 9 maanden beurs een vriendin krijgt kaartjes omdat ze net bevallen is (ofzo) en ikke mag mee omdat ik de enige ben die bezig is
@ wolfje bedankt voor de uitleg klinkt erg gezellig @ moettie ik hoop dat de steen zo is geworden als jullie wilde @ cat leuk hoor
Ik heb zojuist toevallig kaarten al gekocht voor huishoudbeurs 2011, gezellig samen met mams. en tja en dan mag je dus ook naar de 9maandenbeurs, nu maar duimen dat ik dan reden heb om te gaan
oh dat is altijd tegelijk met de carnaval hier!!!!! maar ja hopelijk mogen we dit jaar allemaal naar toe......
whaha wolfje..ik vindt die muziek ook nooit zo leuk! maar ja het hoort er gewoon bij...als je hier niet gaat ben je wel beetje vreemd hoor
ja snap ik ben 1 keer gegaan, was toen met me ex in eindhoven haha maar heb me kapot geergerd niks voor mij dat gekke gedoe haha