is ook leuk wolfje ik ga ervandoor manlief word zo wakker en wil nog even wat tijd samen doorbrengen want hij gaat straks weer aan het werk een hele fijne verjaardag ik hoop dat je droog blijft wolfje
en daar zijn we weer sasje en wolfje gelukkig word er een hoop gekletst in ons andere clubje hier staan we iedere keer zo eenzaam op pagina drie
ja de laatste tijd wel dolfijn is er niet laurier is er mee gestopt hopen dat het snel weer wat drukker word
heb geen tijd voor een uitgebreide marathon hoor ja idd en poohbeer op vakantie... ik hoop het ook, maar denk niet dat anderen zich snel mengen in een groepje, die elkaar al wat langer kent... afwachten maar!
Hi ladies, heb een erg drukke week achter de rug en vanavond al weer een afspraak. Allemaal leuk maar ben nu wel een beetje moet. Gisteravond laat een ovu test gedaan (rond 22.30/23.00 uur) waarbij er 2 streepjes te zien waren - het voorste streepje wel minder fel dan de 2de streep. En vandaag weer een (ongeveer 15 minuten geleden) alleen nu maar met 1 streep terwijl ik mijn ei volgens mij, rond de 11de pas zou moeten hebben. Toch maar geklust voor de zekerheid gisteravond
@ lisa dat kan hoor meid dat had ik gisteren ook in de ochtend was hij heel donker en s' avonds een stuk lichter kan ook komen omdat je misschien meer hebt gedronken of je urine wat meer verdunt was want vanmorgen en vanavond was mijn ovutest bijna positief dus hoop morgen een positieve te hebben maar wel goed dat je toch even hebt geklust
tja, klussen moet ook nog een beetje leuk blijven heb wel wat meer gedronken idd... grappig dat dat allemaal zo'n invloed heeft. ik ga lekker mijn bedje in. trusten meiden
hier vanmorgen en vanavond een positieve ovutest ben zo blij dat ik eindelijk mijn lh piek heb gevonden