Ah, een katten liefhebber! Ik heb een kater en een poes. Zij zijn sinds een week errrug aanhankelijk! .....
Lovekees: welkom!!! morgen een testje, spannend hoor! Klingemuis: welkom! natuurlijk mag je meekletsen, gezellig!! @ hier: laatste werkdag, heerlijk.... ik heb ook katten, 2 katers en een poes..
goedemorgen dames, @welkom@ lovekees en klingemuis!! @hier vanmorgen getest...bleef helaas wit!!! snappen jullie het nog? ikke niet meer hoor..ik heb altijd een lf van 20 dgn..en zit volgens mij nu al dag 21...
ik HAD 1 kater en 1 poes tot voor kort.. Helaas zijn ze op een dag neit meer terug gekomen, misschien wge gelopen of mee gnomen ofzo.. Heeel bale waren pas 16weekjes..
nee weet ik niet zeker...normaal gesproken heb ik mijn altijd rond dag 12/14. dus daar ben ik nu ook vanuit gegaan en ergens heb ik die ook gehad toen....maar je lf kan niet iedere ronde verschillen!! daarom is het ook zo vreemd...
bedankt, vind het wel leuk om ook bij een clubje mee te kletsen die net begonnen zijn. Zie dat je al bijna mag testen twinklestar