wat jammer had je ze eerst niet aan zon tuigje? heb ons katten niet buiten 1 is beetje schuw onze vorige kat is onder auto gekomen was nog maar half jaar
@lovekees, leuk om bij verschillende topics mee te kletsen he. Leuk om je hier ook tegen te komen Jij kan ook al weer bijna testen voel je je goed?
eerst wel maar vond dat op een gegeven moment zielig, ze wouden zo graag alles verkennen.. Maar nu heb ik wel spijt
het kan altijd gebeuren, helaas. Mijn kat (bij mijn ouders) kwam altijd buiten. In januari is hij waarschijnlijk verdronken (door het ijs gezakt?)
Zal me ook even voorstellen: Ik en 22 jaar, mijn vriend over paar dagen 28 jaar.. Zijn 3,5 jaar samen en wonen officieel al 3 jaar samen.. (onofficieel al vanaf dag 3 hahaha, woonde toen op mezelf en hij was elke dag bij me en ging alleen naar huil voor kleding te halen enzo hihi) We proberen al zwanger te raken sinds Juni 2008, 4 vlindertjes helaas wel al..
wij zijn 5 jaar samen en 1,5 jaar gerigisteerd partnerschap kinderwens sinds juni gestopt met pil juli ronde 3 werk als kapster
@klingemuis...wat erg al 3 vlindertjes!!!! wil je er over vertellen of liever niet? knuffel hoor meid! vind je het niet eng om weer overnieuw te moeten beginnen??? dames ik ben werken tot vanmiddag!
@ klingelmuis al vier vlindertjes wat erg meid ook van mij een hele dikke knuffel @ hier vannacht ongi geworden dus op naar ronde 6 mijn cyclus is iedere keer weer anders word er niet echt wijs meer van
hey meiden vanochtend lekker aan de poets geweest huis is weer schoon vanmiddag effe te shoppen geweest en ouders op koffie gehad vanaaf lekker rustig op de bank, had vanochtend test gedaan maar was negatief dus afwachten wat een weer vandaag