@lovekees...geen bloed geeft moed he!! misschien heb je wel te vroeg getest..aangezien je eigenlijk pas morgen kunt testen.....
hoop dat te vroeg was had 14 dagen geleden vr en za positieve ovutest moet me eitje toen gehad hebben
spannend Lovekees, ga heel hard voor je duimen... voor de nieuwste meekletsers wij gaan voor ronde 13 en zijn begin 30... Leuk dat er al meekletsers zijn. Was gisteren en vandaag niet veel op het forum. Veel weggeweest, en morgen gaan we dagje richting brabant (en toen was het weekend al weer voorbij ik heb volgende week ergens mijn NOD. Voel al wel de verschijnselen wat ik elke week heb als ik ongie moet worden. dus ben benieuwd Ga zo lekker mijn bedje in, morgen weer een druke dag.... Fijne dag morgen liefs Lisa
hey dames, hier nog steeds geen ongi! spannend voor sommige lees ik!!! hier dadelijk werken dus ik zal er vanavond laat nog wel even zijn en anders morgen weer!!
vanochtend weer getest was negatief maar ook nog geen ongi als het dan toch niet zo is laat dan maar weer komen dan kunnen we aaan de klus
Goedemiddag meiden! Ben zo druk geweest... nu eerst maar eens teruglezen en reageren! Hoi Klingemuis! Hoi Tweety! Hoi Lisa01! Mom, 2 katers en 1 poes? Arm beest... moet ze 2 mannen plezieren Sasje, meid.. Hoe is het nu? Nog steeds alles wit? ... wacht op reactie ha.... Klingemuis, zo jong en dan al naar buiten? Ik laat ze nu naar 5 jaar nog niet naar buiten! Veels te bang dat ze iets overkomt... En daarnaast, het zijn mijn katten en een ander hoeft daar natuurlijk geen last van te hebben! Ahhh, Twinkelstar.. wat balen! Maar op naar een nieuwe positieve ronde! Lovekees... heb je al gestest??? Lisa, balen meid! Twinklestar, had je mijn pb nog terug gehad Hier een spannende week.... Voorstellen: Ik ben 31, mijn partner 41. Sinds april zijn wij geregistreerd partner en sinds juni papa en mama van onze vlinder Stijn. Ik werk op een klantenservice sinds half september. Liefs
had vanochtend getest maar was wit ook nog geen ongi laat me katten ook nog niet buiten durf het ook niet bang datze onder de auto komen het al 1 kat zo verloren kan 1 kat niet eens op tillen is wat schuw wil wel aaien vind heerlijk
ben de hele week al moe heb het idee dat me buik strakker is dan anders na eten er wat last van beetje misselijk begin van de week last onder in de buik beetje zeurderig niet echt ongi klachten teminsten dan anders
hi meiden! @Lovekees; hoop indd dat je te vroeg gestest hebt. @moettie: hahahah ja indd arm beest, maar moet zeggen dat ze zich aardig staande houd. Scheelt al dat 1 vd katers haar broer is en de andere kater niet heel erg naar haar omkijkt, alleen om te spelen
@lovekees..je moet niet vergeten dat je lijf ook moet ontpillen en daarom je ongi ok kan uitblijven..maar misschien maak je nog niet voldoende hcg aan en testje positief! hoeveel dagen ben je uitgaan? van je laatste cyclus? @hier nog steeds geen ongi......
@ lovekees wat balen van je test maar geen bloed is moed meid misschien gewoon te vroeg geweest @ sasje wat maak jij het spannend zeg ik duim nog steeds @ moettie ja heb je pb gekregen @ hier veloopt mijn ongi anders dan normaal vloei minder maar dat kan wel eens gebeuren we gaan er weer voor in ronde 6
zeker sasje en mijn cyclus was ook weer 4 dagen korter maar ja dat wil zoals je ziet in mijn cyclus niks zeggen
hehe toch als je zo kijkt ziet er toch wel iedere keer niet ver vandaan.....max 10 dgn verschil.....dat is idd toch wel bijna 2 wkn! nou benieuwd wat er nu gaat gebeuren..ik hoop natuurlijk niks meer