me schoonvader heeft vanochtend een ongeluk gehad is met moter onder vrachtwagen gekomen hij weet niet meer hoe het is gebeurd hij heeft hersenschudding en bult op hoofd gaat redelijk met hem. schrik je toch effe van. hier vanochtend misselijk geweest vanmiddag was het weer over denk dat ik woensdag of donderdag nog een test doe.
@lovekees oei das schrikken!! gelukkig niks ernstigs zeg!!! maar van welke cyclus ben je deze ronde uitgegaan? 45 dgn? ik zie dat je pas net bezig bent..dus het kan dat je nog aan het ontpillen bent......
hmm je kan net zoals ik een lange lf hebben!!! ik zou eens ff afwachten...je vorige was namelijk 13 dgn langer!!!!
Hallo wat leuk zo een nieuw groepje ,goed idee ook want in de bestaande kom je nooit aan bod ,omdat iedereen daar elkaar al zo goed kent . zal ff in t kort vertellen hoe en wat..... ik heb pco we werken met een donor ,ZI vorige week toch follikel van bijna 18mm ,pregnyl gezet en dag erna inseminatie.(vrijdag) nu voel ik van alles borrelen en rommelen in mijn buik kan dat de pregnyl(5000) zijn?? of misschien als ik goed gemikt heb de innesteling of is dat te vroeg? dit is de eerste ronde dus vandaar dat ik niets van die kleine gevoeltjes kan plaatsen. jullie wel misschien? heelveel succes iedereen met wachten en geduld hebben en doorzetten wanneer zou ik kunnen testen ivm die pregnyl? 36-25-48-29
hey mellie welkom meid...kun je even in ned. taal uitlggen hehhe want ik zit helemaal niet in dit gebeuren waar jij in zit.....
hai sasje wat wil je precies vertaald hebben?? zi is zelf inseminatie...heb dus zelf een donor uitgekozen en aangezien het streek ziekenhuis hier niet mag insemineren met donor zaad insemineer ik zelf. pco is een veelvorkomende hormoon kwaal ...die ken je vast wel anders google hem ff want dat is te veel om uit te leggen. maaruhh wat spannnend wat jou situatie betreft.....
dankje angela hoop het ook! kan iemand mij vertellen hoe ik zo een ticker op mijn profiel krijg snap alle stappen)uitkiezen en data´s invullen.....en dan wat dan wat is de laatste stap weet iemand dat
@ welkom mellie klets lekker met ons mee en succes met zwanger worden @ lovekees het is spannend maar net wat sasje al aangaf het kan ook het ontpillen zijn meid je cyclus kan zo wisselen als je net bent gestopt maar ik duim natuurlijk voor een mooie test
goedemorgen, @nelle zi..kan dat ook al??? dat wist ik helemaal niet zeg! nee helaas geen ervaring mee..weet ook niet wat het is @hier vanmorgen getest maar nega.......
Jammer sasje dat het negatief was,ik denk dan altijd maar laat dan die ongi weer komen dan kunnen we weer verder
Hallo! Gezellig hier! heb al het een en ander gemist zie ik maar kom toch gezellig meekletsen, goed? ben 33 jr mijn man ook. Hebben al lang een kinderwens maar in mei dan echt begonnen om een beebietje te krijgen. Zitten nu in ronde 7. Grappig al die kattenliefhebbers hier. Wij hebben er ook 3! Samengesteld gezinnetje ) Gtjs Zuuske