Ook zo jaloers op wel zwangere??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door moniekje, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Nee ik ben ook niet jaloers ook niet voor dat ik zwanger raakte met mijn zoontje ;)

    Ik gun het iedereen ;) en als ik een bekende zie met hun baby , moet ik echt wel even kijken hoor :)

    Er zijn er genoeg om mijn heen die zwanger zijn , nou ik ben alleen maar blij voor ze :p

    En ik ben het met een heleboel eens, dat je op het nieuws van die rot dingen hoort :x

    Ik vind dat ze deze mensen moeten laten helpen dat ze nooit geen kinderen meer kunnen krijgen. :x

    Ja misschien hart nou pech dan zo denk ik, die arme baby's en kindere pffff

    Liefs Manon.
     
  2. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Zo te zien zit jij nog in je 1e ronde....beetje heel erg ongeduldig om nu al te roepen dat iedereen zwanger raakt, behalve jij.
    Zie dat je behoorlijk aan het ontpillen bent, dat is natuurlijk heel vervelend, maar niet zwanger in de eerste ronde is helemaal niet zo vreemd.

    Ik gun het echt iedereen, maar het probleem is dat ik het mezelf ook heel erg gun en dat mag nog steeds niet zo zijn...
     
  3. BlueGirl

    BlueGirl Actief lid

    21 nov 2005
    227
    0
    0
    Enkhuizen
    nee... niet jarloers, ik ga eerder dan denken "als ik nu zwanger zou zijn dan loop ik dan en dan ongeveer ook met zo'n buik"

    Maar ik heb al drie kids dus heb niks om jarloers om te zijn, het enige wat ik wel eens steekt is als mensen na een jongen een meid krijgen haha want ik heb drie jongens en ik zou het wel erg leuk vinden om ook een dochter te hebben... maar ik denk zelf dat als ik bij wijze van 10 kids krijg het allemaal jongens zullen zijn hahahaha, het zou een hele gekke gewaarwoording zijn mocht ik een dochter krijgen hahahaha

    Liefs Wendy
     
  4. peeetje

    peeetje Fanatiek lid

    3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hoi hoi..

    denk dat heel het onderwerp ook niet gaat over echt jalours zijn. maar gezond jaloers zijn.
    iedereen denkt wel eens van potver ik wil ook en dan is het tog ook een vorm van jaloers zijn...
    Ik heb ook al een dochter van bijna 5 en ik ben vaak genoeg zw. geweest maar tog `gezond`jalours op mensen die ongew. zw. zijn en alles doen veel roken, hebben gedronken, zware dingen tillen en toch een gezond kind op de wereld zetten.Terwijl bij mij zo los laat. of dat je in een kinderwagen kijkt en denk oww wat een poeppie ik wil ook!!
    er is niks mis zijn met jaloers zijn als het maar bij gezond jalours is...
    tussen jaloers en jaloers is een groot verschil vind ik persoonlijk

    gr...
     
  5. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Hey Petra :p

    Je heb helemaal gelijk :) dan ben ik ook wel een klein beetje jaloers maar wel die gezonde dan :)

    Maar ik gun het iedereen wel hoor :p
    Liefs Manon.
     
  6. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik herken dit uitermate goed, die jaloesie!!!

    ik heb het trouwens heel erg als ik zwangere vrouwen zie. "Oh jij wel denk ik dan"

    Toen mijn zus 2 jaar terug vertelde dat ze zwanger was, werd ik zelfs boos.
    Zij wilde nooit kinderen, maar een carriere.
    En dan ineens uit het niets is ze ineens gepland zwanger.

    Nu vind ik dat ik een superleuk neefje heb hoor.
    De jaloezie is tegenover haar wel weg. :D

    Al heb ik wel een jaloers gevoel als ik bij mijn ouders ben.
    Het neefje is zo geweldig een leuker kleinkind zullen ze nooit meer krijgen.
    Oh wat is hij geweldig he.
    Ze kunnen over niets anders meer praten.
    Als ik iets leuks vertel over mijn verbouwing, praat mijn moeder er gewoon overheen. :evil:

    Dat zijn dingen waar ik echt verdriet van krijg. :(
    En als ik vertel hoeveel verdriet mij dat doet, moet ik me niet aanstellen en zie ik dingen die er niet zijn.
    Maar goed het is hun eerste kleinkind, dus wie weet als ik zwanger wordt hoe ze gaan reageren.

    Of dit onder het kopje jaloezie valt.... weet ik niet :oops: , maar ik vind het wel heel erg!!! :x
     
  7. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    om alle misverstanden te voorkomen: ik ben alleen "gezond jaloers" ook op mensen die snel of per ongeluk zwanger worden/zijn. ik gun het iedereen van harte en kan ook oprecht blij zijn voor deze mensen, maar ik gun het mezelf en iedereen die zwanger wil worden ook enorm veel!!!
     
  8. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Oh dat heb ik zeker ooh hoor.

    Ik gun het de hele werled voor de volle 100%. :D

    Maar mezelf misschien toch een klein beetje voor 101%. :oops:
     
  9. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    nou ik denk dat ik het mezelf en iedereen die graag wil en nog niet zwanger is voor 200 % gun :)
     

Deel Deze Pagina