Ook zo moe van het wachten?

Discussie in 'De bevalling' gestart door aukie, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Snoopy: hoor dat gelukkig wel vaker. Ga toch elke avond wel naar bed met de hoop dat er die nacht wat gaat gebeuren...

2. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    Intussen dinsdag en het rommelt erg in mijn buik, maar nog steeds geen zicht op de baby. Morgen dus kijken of ik kan worden ingeleid.

3. Eve1980

Eve1980 Lid

19 sep 2007
    20
    0
    0
    Tekstschrijfster, part-time adm. mevrouw
    Tiel
    Hier nog iemand die het wachten zat is! Ik verveel me zo. Omdat ik plat moet zodra mijn vliezen breken, zie ik het ook niet zitten om nog alleen op pad te gaan met de honden of op de fiets.

De dagen duren wel lang zo.........

En slapen of t.v. kijken en internet heb ik eigenlijk ook wel gehad. Vraag me af hoe alle andere dames de dagen doorkomen?

En tja, huis is ook al brandschoon, alle spullen zijn gekocht, er is geen was meer te strijken of vaatje weg te werken en al mijn boeken heb ik ook wel uit. Zucht.

Iemand nog leuke tips?

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Hmmm kralen bestellen op internet en zelf kettinkjes maken?
    Taarten bakken? (van die mooie)
    Heel veel internetwinkelen?
    Mediteren?
    Bevallen?
    Verslaafd raken aan een stom internetspelletje?
    Brood bakken?
    Meer boeken bestellen en lezen?
    Je kledingkast opruimen?
    Leren werken met Photoshop ofzo?
    Astro-tv bellen voor een consult?
    Soap-verslaafd raken?

Hier een beetje het zelfde. Alles is netjes, niets nodig meer, iedereen op msn heb ik gesproken de afgelopen dagen... En maar wachten.... maar ja straks duurt het nog twee weken! Heb vorige week nog veel geklust maar heb ook geen zin om weer van alles overhoop te gaan trekken...

Lastig :(

5. Eve1980

Eve1980 Lid

19 sep 2007
    20
    0
    0
    Tiel
    Dat zijn goede tips! Hahahaha, ben al heel driftig op zoek geweest naar het spelletje Rollercoaster Tycoon voor op de pc. Daar kan ik echt uuuuuuuuuuuuuren mee spelen. Achtbanen bouwen enzo.

Laat ik nou juist dát spel niet meer kunnen vinden. Misschien toch even kopen van de week.

6. valhalla

valhalla Niet meer actief

Nou moe, vanochtend echt buikpijn toen ik wakker werd, maar dat ging weer weg, en kwam niet meer terug :(

Man vertrok met wijze woorden 'ze zeggen dat je het merkt als het begint' naar zijn werk dus die kon ik ook wel afschieten, haha. Lijkt me echt relaxed om een beetje samen af te kunnen wachten... Dan ga je ook makkelijker nog eens wat doen buitenshuis...

Ik heb het wel gehad hoor dacht wachten, verdorie...

Heb besloten om toch maar die ranzige frambozenbladthee te gaan drinken, wie weet heeft het zin.

Oh ja en die stomme banners zijn ook vervelend. 'I should be here by now' Ja alsof ik dat zelf niet weet zeg. ARGH!

7. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    oh wat klinkt me dit allemaal bekent in de oren.

Ook al die leuke pesterijtjes van ga eens bevallen of zo.

elke keer gebeld worden enen.

Ik ben het ook gewoon zat helemaal nu me bloeddruk omhoog gaat en ik rust moet houden wat nou rust daar word ik juist gek van.

Allemaal sterkte dames hoop toch dat de beebjes er snel zijn

8. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    weet precies hoe je je voelt...Marit is met hulp geboren bij 42 weken zwangeschap...

9. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hoe rot jullie je ook voelen (herkenbaar!), straks zul je met weemoed terugdenken aan deze laatste dagen/weken van je zwangerschap, ook al kun je er nu niet van genieten.

Hopelijk hebben jullie jullie kindjes snel in jullie armen!

Pim

10. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Hoe rot jullie je ook voelen (herkenbaar!), straks zul je met weemoed terugdenken aan deze laatste dagen/weken van je zwangerschap, ook al kun je er nu niet van genieten.

Hopelijk hebben jullie jullie kindjes snel in jullie armen!

Pim

11. Niet meer actief

Ik ben de laatste dagen veel aan het puzzelen, van sudoku's tot zweedse raadsels...en dan vooral puzzels waarmee je wat kunt winnen. Beetje bejaard misschien, maar best leuk!

12. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Ik weet nog goed met Shanna die 13 dagen te laat kwam hoe het wachten was.....Nu ben ik 37 weken en ik heb al 9 maanden last van zwangerschapsmigraine,ik mag daarom misschien als mijn l,ichaam het toelaat met 38 -39 weken ingeleid worden.
    Maar dat weet ik nog zo net niet.
    je hoort heel vaak dat die bevallingen toch zwaarder zijn omdat het geforceerd wordt...
    Ben er dus nog niet uit maar ben het wachten dus echt goed zat....
    Iedereen veel succes met de bevalling! :D
    Groetjes linda

13. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik ben nog niet helemaal op het eind maar moet zeggen dat ik het behoorlijk zwaar vindt worden.. alles doet me zeer... kan bijna niet meer lopen.. en kreeg tenslotte ook nog eens griep.. pfff...

14. Elpee

Elpee Actief lid

24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Hoi aan alle geduldloze mama's-in-spe!

Hier ging het dit weekend ook helemaal niet zoals gehoopt. Zaterdagnamiddag begonnen er weeën om de drie à vier minuten, wel anderhalf uur aan een stuk. Plots een knaller van een wee en toen dacht ik: ja, 't is zo ver! Heb de vroedvrouw gebeld en die stelde vast dat ik nog maar anderhalve centimeter ontsluiting had. Ze ging nadien weg met de goeie raad om haar terug op te bellen van zodra ik echt geen fut meer had om nog met iets anders dan bevallen bezig te zijn. Nu, het bleef bij die éne "killer"-wee. Al de volgende weeën stelden niks voor in vergelijking.

Dat heeft zo geduurd tot zondag 6.00u 's ochtends en sindsdien niks meer! TOTAAL NIKS, he! Zooo frustrerend! En ons baby'tje doet alsof er niks gebeurd is: beweegt gewoon zoals tevoren met zelfs af en toe nog een hevige stamp (da's durven, he?!). Tweeënhalve maand geleden ben ik wel opgenomen in het ziekenhuis wegens vroegtijdige weeën... en toen hebben ze me weeënremmers gegeven. Ligt mijn systeem nou helemaal overhoop daardoor? Wie zal het zeggen... Enfin, ik wilde maar even laten weten dat jullie niet alleen zijn :) Goeie moed, dames!

Groetjes,

Elpee

15. Eve1980

Eve1980 Lid

19 sep 2007
    20
    0
    0
    Tiel
    .............nou, waar ik zo bang voor was gebeurd dus. Overtijd. Nog helemaal niet lang, weet ik, en er zijn veel meer dames die veel langer al in spanning lopen! Maar ik baal er zo van.

Je leeft toch ontzettend naar een datum toe, en dan.............noppes.

En de mensen die maar vragen, bellen, mailen, krabbels op Hyves. Over manlief nog niet te spreken, die zit echt tegen het plafond van ongeduld.

Als ik ga lopen kost me dat wel flink veel moeite en krijg ik kramp in mijn buik en bovenbenen. Maar er zet niks echt door.

Nooit gedacht dat ik naar mijn bevalling zou gaan uitkijken! Maar ik ben toch zo vreselijk benieuwd hoe mijn kindje eruit ziet. Die enorme buik ga ik ook niet missen, hij zit me nu eerder vreselijk in de weg. De huid trekt en ik krijg toch op de valreep strepen........ Grrrrrrrrr.

16. aukie

aukie Actief lid

6 apr 2008
    343
    0
    0
    Dag lieve mensen,

Even een berichtje dat het wachten voor mij ten einde is gekomen vorige week woensdag 16 april.
    Ik ben na 12 dagen overtijd ingeleid en ben diezelfde dag bevallen van een prachtige zoon.

Het uitgebreide bevallingsverhaal post ik nog wel een keertje.

Maar ik wilde gewoon even latne weten dat het wachten echt tot een eind komt en dat het de moeite absoluut waard is :)

groetjes, Aukie

17. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    proficiat aukie... en geniet lekker van jullie zoon.

Hopelijk kan ik die van mij ook snel in mijn armen hebben. Want ben het ook zo beu. Geef mijn lichaam nu de laatste dagen wel wat meer rust.

Dus alleen het hoog nodige in het huishouden doen. En verder lekker niksen en met mijn andere dochter knutselen. En boekjes lezen, spelen achter in de tuin.

Maar goed zal mijn tijd wel duren denk gewoon tot 42 weken.

18. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Gelukkig dat ze in Belgie maar tot 10 dagen overtijd laten gaan... Als ik hier mensen zie met banners van "42 weken 1 dag zwanger" krijg ik het zélf al Spaans benauwd.

Dan leef je zo hard naar die ene datum... dan gebeurt er niets. Lijkt me enorm frustrerend ;)

19. Elpee

Elpee Actief lid

24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    @ Wishfull dreaming,

Ik beval (hopelijk binnenkort) met een zelfstandige vroedvrouw en die laat mij - indien nodig - toch wel 42 weken uitdoen, hoor... Als je in België bevalt met de gynaecoloog, denk ik dat het kan dat ze zeker met 10 dagen overtijd de bevalling inleiden. Ervaring met overtijd gaan heb ik echter niet, want ons dochtertje is 5 dagen VOOR de uitgerekende datum geboren :)

Vele groetjes en volhouden voor alle dames die ongeduldig hun bevalling zitten af te wachten!

Elpee

20. Troetelbeer

Troetelbeer Actief lid

3 sep 2007
    156
    0
    0
    Bij mij duurt het ook nog even, maar ik ben het wachten echt zat. Ik wil zien hoe mijn kindje eruit ziet. Ik vind het nog zo onwerkelijk, dat ik over een paar weken een baby in mijn armen heb met vingertjes en teentjes.

Ik ben zo benieuwd wanneer het gaat beginnen en hoe het allemaal gaat voelen. Ik weet niet of het harde buiken of voorweeen zijn, maar af en toe voelt de bovenkant van mijn buik heel hard aan. En af en toe heb ik ook mentruatiekrampen. Maar ik ben zo benieuwd hoe een echt wee dan zal voelen. Maar ja, dat zal ik wel vanzelf voelen!

Deel Deze Pagina