Hoi, Herkenbaar, alhoewel ik in het begin nergens last van had maar nu ik ben niet van de bank te krijgen! Echt vreselijk! Mensen zeggen het ook tegen mij dat ik zo moe uitkijk, maar goed zal er bij horen.. Succes en probeer ondanks de vermoeidheid te genieten van je zwangerschap
Nou ben de 13 weken voorbij en ben nog steeds sommige dagen heel erg moe. De eerste 8 weken nergens last van gehad....toen van 8 tot 11 vreselijk moe...en nu af en toe nog een paar dagen echt heel erg moe. Hoort er allemaal bij!
Hoi! Als ik sochtends wakker ben en ik ga eruit kan ik er 10 min later zo weer in zo moe! En dan moeten we de hele dag nog! Werk 3 dgn op een kinderdagverblijf erg leuk maar o zo vermoeiend! Maar goed het hoort erbij! Begin nu eigenlijk pas echt misselijk te worden en veel boeren! T ging zo goed! haha Een vriendin van me is 3 weken verder dan ik ben! Erg leuk om samen zwanger te zijn en te delen hoe je je voelt. Ik kreeg vanmorgen m`n spijkerbroek niet meer dicht.. nou zal ie al niet zo wijd maar de knoop wil niet in`t knoopsgat Dus maar met een stiekje en een riem! blijft wel hangen.. maar hier heeft zei nog totaal geen last van! zo zie je maar t verechilt een hoop per persoon! Nou succes allemaal! heb vrijdag 8:45 m`n 1e echo! spannend! Liefs Danielle
hoi, De moeheid is nog steeds duidelijk aanwezig! Maar ik voel me nu ook erg misselijk, het zweeft de hele dag door mijn buik heen, heb wel zin om te eten. Als ik een broodje eet dan is het even weg en een kwartiertje later is het er weer, wel vervelend. Maar zo weet je wel dat het goed gaat in mijn buik...toch? Super, vrijdag je eerste echo, ik kan haast niet wachten om naar de vk te gaan. groetjes Myla
hoi kaatje, ik heb precies hetzelfde hoor. ik was gister een dagje vrij en ben bij elkaar geteld misschien zo'n 6uurtjes wakker geweest. de rest alleen maar liggen slapen. maar ze zeggen dat het overgaat... dus we zullen nog even moeten doorbijten. groetjes marijke
hoi ik heb gisteren mijn positieve test gedaan ik moest gisteren mijn nod hebben ik ben nu al meer dan 1 week moe moe moe zo kon ik al vermoeden dat ik zwanger was ik heb nu nog steeds die vermoeidheid 'morgensvroeg kom ik wakker, en kan niet meer slapen omdat mijn lichaam kookt zal wel beter worden zeker + mijn borsten damn die zijn groot
Oh hier nog 1! gelukkig nu een weekje vrij! Maar als ik op mijn werk kom, ik moet eerst ruim een uur reizen, ben ik alweer helemaal gebroken, maar om 12 uur is het echt over, dan valt er niets meer te beginnen met mij! S'avonds "mag" ik pas van mezelf om 9 uur naar bed, anders lag ik er om 7 uur al in! Ik was tot vorige week ook nog bezig met afstuderen, heb echt jankend aan mijn studie gezeten na werktijd.... Trok het echt niet meer... Dit weekje vrij doet me wel goed!
Nou dames sterkte allemaal... Herken het echt wel hoor... Moet nog maar 2 weken werken maar doe smorgens alles snel snel en dan nu rond deze tijd doe ik lekker niets meer op me werk.. Straks thuis het huishouden en om 21:30 me bed in duiken ...
oei herkenbaar... ik was ook zo ontzettend moe. nog steeds wel iets, maar de vermoeidheid wordt wel minder al. vanaf week 8 ongeveer niet vooruit te branden en alleen maar willen slapen. is dus heel normaal. meestal aat het met 3 4 maanden beter, maar er zijn natuurlijk de uitzonderingen ik heb gelukkig werk wat ik zelf een beetje kan indelen. normaal van 9-17.30 of 17.00 uur werk op een school als coordinator brede school (dus coordineren en regelen van overbl;ijf en activiteiten na school voor de kinderen etc). van 12-13 is spits en op ma,di en do ook nog van 15-17 uur de woensdag juist heel rustig ik heb mijn werkgever gewoon snel verteld dat ik zanger ben met ongeveer 7 weken. ook omdat zwanger zijn bij mij betekent elke 4 weken of vaker ziekenhuisbezoek vanwege medicijncontrole etc. als ik het dan niet meer trok en ik van 15-17 geen activiteiten had ging ik gewoon eerder naar huis. anders was het even de tanden op elkaar en nog even door en eenmaal thuis lekkereven plat. nu merk ik dat ik weer wat meer aankan en werk ik eigenlijk elke dag wel weer normaal. de ziekenhuisbezoeken plan ik zoveel mogelijk op de woensdagen omdat die dag minst belangrijk is dat ik er ben. enne toevallig vandaag dagje vrij dus tj die moeheid... hoort erbij en maak het bespreekbaar zou ik zeggen.
Hey ocean soul, dat is grappig, ik woon ook in Delft....misschien kennen wij elkaar wel stiekem, ken je toch iemand in real life die zwanger is haha! groetjes, Chantal