Hallo dames, Wat hebben jullie kleintje op het moment aan in bed snachts? Vind het nogal lastig wat ik aan moet doen
pfff....lastig he! Ik blijf het zoeken vinden en twijfel bijna elke avond! Hier een vrij warm huis, maar vind het 's avonds zelf (ondanks de temp op de babyfoon van 21 graden) toch kil worden en lig dan graag onder de dekens Vandaar dat ik misschien meer geneigd ben om hem iets warmer aan te kleden. Want in theorie zouden we ook met zomerslaapzak af kunnen met 21 graden... Wel merk ik dat hij dan vroeger wakker is, dus dat doen we maar niet meer Baby heeft nu aan: winterslaapzak zonder mouwen, lange mouwen romper en pyjamabroekje.
Hier is het 22 graden in dr slaapkamer en het koelt maar niet af heb de ramen s avonds open en dan is het 20 graden, maar na een paar min. Alweer net zo warm. Ze draagt nu romper lange mouw, pyama en zomer slaapzak.
hier een heel koude slaapkamer ongeveer 17 graden. de kleine heeft romper met lange mouwen en pyjama met lange mouwen aan en een winterslaapzak zonder mouwen.
Hierin het nu 20 graden op het kamertje maar voelt veel frisser. Ze heeft nu romper lange mouw en een pyamatje aan met sokjes. Zou dit voldoende zijn ?
baby1985, slaapt jou kindje ook in een slaapzak, of onder een deken, of beiden? Ik was vannacht ook weer aan het twijfelen hoor! ik voel altijd even aan haar nekje wanneer ik zelf naar bed ga en vond hem frisser dan normaal, vandaag een wat dikkere slaapzak (maar nog wel even de mouwen afgeritst) gekocht! En zodra ik ga merken dat het vaker gebeurd dat ze wat kouder voelt ga ik toch dubbele lange mouwen doen. Nu heeft ze kortemouwen romper en pyjama met sokjes. Het blijft lastig!
Dochter slaapt in pyjama, soms met romper met lange mouwen eronder. Winterslaapzakje zonder mouwen en een dun lakentje en dun dekentje. Anders heeft ze het koud. Nu is het ook niet echt lekker warm in huis 's nachts en liggen man en ik ook onder het dikkere dekbed.
Begin me wel af te vragen wat we haar aan moeten trekken als het winter wordt... Heb wel een Combisleeper liggen. Weet iemand of je daar ook een dekentje overheen mag doen? En zijn ze lekker warm?
Onze kleine heeft aan: - korte mouwen romper - lange mouwen pyama shirt - pyama broekje - slaapt in de inbakerzak van puckababy - dun dekentje + lakentje erover Hij heeft het snel warm dus voorlopig hoef ik me nog niet druk te maken over wat ik hem aan moet doen als het winter wordt. Hij zit zelfs in zijn badje te zweten als hij er te lang in zit. Temperatuur van het badje is prima, je voelt de warmte van het water niet aan de binnenkant van je pols dus dan is het goed.
Hier alle ramen boven open 's nachts en onze dochter heeft alleen ondergoed aan en een luier( ze slaapt onder een zomerdekbed) en ze is 2 jaar. Wij doen bij haar precies hetzelfde aan als wij zelf