Wat vreemd dat jullie allemaal zo ontevreden zijn over de Prenatal, terwijl het personeel hier in Hengelo juist heel kundig, vriendelijk en behulpzaam is. Dat dat zo kan verschillen binnen één keten, hè? Ik snap jullie overigens heel goed: als je een klacht hebt, moeten ze daar toch echt iets aan doen. Dat doen ze bij mij hier in Hengelo ook altijd. Ik ben er heel vaak geweest, ik mag altijd retourneren zonder bon als ik het kaartje nog heb (hoeft er niet aan te zitten), bij klachten helpen ze me goed en snel en ze geven me altijd goed advies. Oftewel: kom de volgende keer maar naar Hengelo
Nou ik vind het ook echt een vervelende winkel! Wij gingen van de zomer voor een bugaboo bee. Hebben eerst 3 kwartier gewacht tot iemand ons uitleg kon geven. Elke keer spraken we iemand aan en die zou een collega sturen..... Ik wilde toen al weg lopen maar we hadden neit zo erg lang meer voor onze vakantie dus nouja... Uiteindleijk kwam er iemand dus ik vroeg of ze hem wilde demonstreren. Zo kun je hem inklappen en zo kun je hem uitklappen zei ze en dat was het. Ik vroeg hara hoe je het zintje kon omdraaien en toen ze ze, dat kan niet grrrrrrr Dus ik vertelde haar dat het wel kon en toen ging een collega halen. Doe vertelde dat het inderdada kon en hoe het moest, kreeg het alleen niet zo goed voor elkaar maar uiteindelijk lukte het. Toen ik hara vroeg hoe je de rug en zitting kon vergroten keek ze me met grote ogen aan whaaaaaat zegt ze....dat kan helemala niet en ik heb toch echt van d eweek een demonstratie gehad van de man van bugaboo. Dus ik zei nog een beetje droog ws niet goed opgelet dan... Dus ik vroeg of ze de gebruiksaanwijzing voor me had zodat ik het zelf even kon opzoeken. Toen werd ze boos en zei, hallo ik weet heus wel waar ik het over heb hoor!! Ik legde haar uit dat ik op internet gelezen had dat de nieuwe bee dit kon en dat ik dat ook juist de reden was dat we voor deze buggy gingen en niet voor een ander. Uiteindelijk zelf maar even gekeken. Bij bugaboo zijn alle witte onderdelen bewegende delen om iets te verstellen oid dus het knopje op de rug al snel gevonden. Toen ik zag dat er meer stof over was voor de zitting lukte het me ook de zitting uit te schuiven, deze mevrouw wist niet hoe snel ze weg moest komen maargoed, ik wilde die buggy graag hebben dus een andere collega gevraagd of ze hem hadden in het roze of zwart. Kwam ze terug en het enige wat ze zei was nee en liep weer weg. Toen was ik er zo klaar mee en ben erachteraan gekopen. heb gevraagd wat dit voor manier was en welke kleur ze dan wel hadden toen zei ze dat weet ik niet, maar niet de kleur die u wil hebben. Dus ik vroeg hoe lang het duurde voor hij besteld was zei ze ja een maand maar kan ook langer maar die tijd hadden we niet. Toen ik haar vroeg of we dan misschien de roze kap van het showmodel mochten hebben ze ze dat dat niet de bedoeling was. Ik zei toen ook jammer, dit was uw mogelijkheid een veel te dure buggy te verkopen maar helaas....dan ga ik nu naar een andere winkel. Ze keek alleen maar van he....gebeurd hier nou.... Heb hem toen via internet besteld en was hij ook nog eens 80 euro goedkoper! Van die slaapzak, ja moet eerlijk zeggen dat het ook wel een beetje eigen schuld is. Waarom heb je hem niet van te voren even gepast dan had je hem zo kunnen ruilen. Zeker als je zelf twijfelt. Ik heb het ook met kleertjes hoor. De maat tie erin staat klopt niet altijd, ik pas het altijd even voor ik het in de was gooi.
nou ik ging er vanuit dat een medewerker verstand had van zaken, tja dom hoor. De info was dat de slaapzak 60cm was en dat je kind erin kan tot 70cm. tja ik ging er vanuit dat deze info klopte. maar goed, de slaapzak is niet een 60 cm, maar net geen 56 cm. Mijn zoon is nu 64 cm en kan er al lang niet meer in! Daarbij waar ik de klacht over ingediend heb is dat de slaapzak geen 60 cm is, maar ruim 4cm korter! en ik had kunnen passen, maar dan klopt nog alle info niet die ik gekregen heb.
Ik was gisteren bij de Prenatal in Utrecht, vlakbij de Ikea. Grote winkel en hebben veel, dat vond ik wel prettig. Maar ze zijn er niet echt vriendelijk of bereid om je te helpen. Ik heb vijf minuten aan de kassa gestaan, terwijl de twee dames met elkaar bleven praten en mij compleet negeerden. In de winkel zelf was geen enkel personeel te vinden om je vragen te beantwoorden. Beetje jammer, want 'babyshoppen' is voor de meeste zwangere vrouwen toch altijd een heel leuk en bijzonder uitje.
mijn vriendin vertelde dat de doos meer dan de helft kleiner was en dat er alleen wat kortingsbonnen in zaten, zoals 10% en een potje eten.
potje eten niet eens zeg.l 2 blikjes witbier. 1 rompertje (wel leuk) 1 speen I love mama (gebuiken geen spenen) 1 flessenspeen (bv) 1 slabbertje van nutricia 6 luiers dun pakje vochtige doekjes reclamefolders 1 boekje...... nee de doos van etos was veel leuk (en die was al niet veel haha)
Ja, dat is echt een VRE-SE-LIJ-KE Prenatal. Die wijven die daar werken....echt verschrikkelijk. Ze zijn zo onaardig en ongeïnteresseerd als de pest en als ze je al helpen geven ze 9 van de 10 keer verkeerd advies. Mijn advies: alleen heen gaan om kleertjes te shoppen, want die hebben ze wel lekker veel .
Klopt is een warenhuis en personeel wordt niet getraind. In het weekend wordt er ook veel met weekendhulpen gewerkt en ik ben van mening dat de babybranche te veel omvat om alles te kunnen weten als je er alleen op zaterdag staat. Ik werk zelf bij een babyspeciaalzaak en wij worden wel getraind en staan regelrecht in contact met fabrikanten. Wij werken ook niet met weekendhulpen vanwege voorgaande reden. De winkel waar ik werk heeft tegenover ons de Prenatal zitten....en hoeveel klanten wij niet krijgen dat ze slecht of verkeerd geholpen zijn. Of als de folder uit is en mensen komen erom dat het niet op voorraad is maar wel besteld kan worden...tja helaas voor de prenatal ons sterke punt is onze grote voorraad. En er zullen bij ons ook vast klanten zijn die niet tevreden zijn, je kunt het niet altijd iedereen naar de zin maken maar sommige van jullie negatieve ervaringen vind ik echt te schokkend voor woorden. @Ts ik had je een slaapzak maat 70cm geadviseerd
Hier in Dordrecht en in Breda vind ik het allemaal wel goed hoor! Heb daar nog nooit iets raars gehad! Hier in Dordrecht juist alleen hele goede service! Ik had dus een pyjama gekocht en nog zo'n zelfde alleen een ander printje en dan in een maat groter. Dus ik dat wassen vantevoren (Finn heeft eczeem) is ie kleiner dan maat kleiner! Dus ik ging terug....toen twijfelde ze eerst omdat ik hem had gewassen....maar toen ze zag dat ie meer dan een maat kleiner was dan het label kreeg ik zo een andere mee! Enne...ff voor de dames die zeggen dat een kindje van 60 cm niet in een slaapzak van 60 cm past...zielig voor jullie kindjes...dat jullie ook het hoofdje in de slaapzak stoppen! Hahaha! Het hoofdje hoef je natuurlijk niet mee te rekenen bij slaapzakjes! Die zitten er niet in!
nu weet ik wat ik fout heb gedaan! het hoofd erin gestopt, had dit dan gezegd!!!!!!! ook bijzonder he dat de 60cm, maar 56 cm is Maar mij zie je ook niet meer bij de prenatal. Ik rij wel wat verder En overal is wat hoor, maar de kracht is dan je fout herstellen en goed en snel!. gr brenda
Ja echt, vreselijk. Ik heb de grote dingen trouwens gewoon bij de Babydump gekocht, die zitten een stukje verder. Die kunnen en willen je wel goed adviseren. Ik koop bij de Prenatal alleen kleding, speelgoed, of kleine dingen.
Tuurlijk is ook zo! En het is echt niet netjes dat ze nu niets met je klacht doen! Hij is 5 cm te kort! Dat is gewoon een feit! Stom heh...dat er dan zo'n onderscheid in de winkels kan zitten! Hier kon het zo geruild worden!
Haha je had zeker zo'n suffe telefoniste aan de lijn die de opdracht krijgt klanten af te wimpelen als ze klachten hebben? Zo werkt dat bij de h&m wel althans Ik heb me een keer zo lopen opvreten toen ik zo'n sufkut aan de lijn kreeg die meende dat mijn verhaal niet klopte. Uiteindelijk heb ik gemaild en toen kreeg ik wel mijn gelijk. Ik heb verder wel prima ervaringen met onze prenatal. Gelukkig maar, want het is de enige grote babyzaak in de buurt waar dingen nog redelijk betaalbaar zijn.
Hier altijd erg tevreden over Prenatal.....fijne verkoopsters met goede adviezen, gelukkig. Wel jammer dat er zulke slechte ervaringen zijn!
Nou......hier bij Duimeland in Delft kun je vrijwel alles krijgen.....Als het er niet is zijn ze bereid het voor je te bestellen....En ze weten ook wat ze verkopen, geven je dus goed advies en luisteren naar je. Bovendien kun je alles eerst uitproberen en het mag altijd weer terug (als je er netjes mee omgaat ) Zo heb ik mijn flessenwarmer terug kunnen brengen omdat ik deze toch niet gebruik (lang leven de magnetron!), mijn kleintje wilde niet in de wikkeldoek omdat ze niets meer kon zien, dus ook die kon terug en toen nog de Puckababy....ze kon niet meer duimen! Een ramp dus, en hij mocht gewoon terug!!! Van mij dus een warme douche voor Duimeland in Delft! En tja, Prenatal......hou op schei uit! Leuk als je weet wat je moet hebben en je bent in de buurt....Maar voor advies; NOW WAY! Ik geloof dat het bij iedere filiaal hetzelfde is, slecht personeel en veel duurder dan bijvoorbeeld de Babydump.
Duimeland in Delft is idd een goede winkel. Helaas woon ik sinds een jaartje niet meer in Delft, maar mocht je dichtbij wonen, dan is het de moeite waard even langs te rijden.
Ik kom al jaren met plezier bij prenatal ( vestiging Leiderdorp). toen mijn babyfoon het ineens niet meer Goed deed na een paar maanden kreeg ik zo een andere mee inclusief het cadeautje wat je toen bij aanschaf van de babyfoon kreeg. Ze deden er niet eens moeilijk over. Nu had mijn moeder het een aantal weken geleden ook. Ze vroeg om een trip trap met een newborn set. Heeft de verkoopster alleen de newbornset afgerekend. Mijn moeder dacht dat dit ook de prijs was en bij ophalen zag ze dat de stoel er niet bij zat. Mijn moeder is toen wel kwaad geworden maar heeft wel gratis de stoel meegekregen. Van mij krijgen de dus een warme douche qua service ( maar ook qua advies)