even nog een vraagje over de persona als je meerdere malen test,,je urine sticks moet gebruiken,,en hij geeft steeds 2 strepen aan ,,kan het dan ook betekenen dat je zwanger bent..of is het alleen dat je dan je ei hebt of gaat hebben iemand vertelde mij dat je dan ook zwanger kan zijn als je dat ziet ik zag gister een dikke rechterstreep
is het wel een zwangerschapstest? als het een zwangerschapstest is en je hebt 2 dikke strepen dan ben je toch echt wel zwanger! gr mayo
Danielle, denk dat je beter even aan de modjes kan vragen je titel aan te passen - is zo uit de titel niet echt duidelijk dat het om de persona gaat. Als dat in de titel staat, reageren mensen die bekend zijn met de persona denk ik sneller. Of stel de vraag even in het persona-topic. Succes!
Hangt er vanaf waar je in je cyclus zit. Als je ongesteld moet worden en hij is net zo positief als rond je ei, dan is er een kans dat je zwanger bent. Ik heb het zelf uit getest en het werkt. Maar tegen die tijd is een zwangerschapstest ook positief. Eerder werkt het zo niet. Als je het zeker wilt weten wel even een gewone zw. test doen. Succes!
ja de persona zelf heb ik ook.ook ik zit nu op 24 cyclus dagen ik wacht het ff af,, maar ik had het idd wel makelijk gevonden als ik met de urine staafjes ook te weten kon komen of ik zwanger was
Wanneer je de test met de kant van het afleesvenster naar links houd, dan geeft de rechtersteep de lh-piek aan (alleen als hij goed zichtbaar is) en de linkerstreep een ander hormoon (weet even niet welke). Bij mij staat er idd alleen maar de rechterstreep wanneer mijn ei komt en de linkerstreep is dan weg. Maar als ze er nu allebei staan....ik heb wel eens gehoord dat je dan zwanger zou kunnen zijn...HCG bestaat namelijk ook voor een deel uit LH. Wanneer is je NOD? Groet Snoozie
ik weet dus niet waneer mijn nod is want mijn cyclus periodes verschilen heel erg maar de persona test geeft nu 26 dgn aan en een knipperende m dus mijn cyclus komt eraan of is begonnen ... nou hij is er nog niet maar voel wel alsof ik ong moet worden ik hoop het zoo van niet we hebben zo ons best gedaan heel de maand om de dag gevreen
Heb jaren personaapparaat gebruikt en ooit met persona gebeld over de twee strepen. Staat voor de eisprong.
Daar heb je helemaal gelijk in, want personastaafjes meten het lh in je urine wat een eisprong aankondig. LH lijkt zoveel op HCG dat een personastaafje ook positief uitslaat bij een zwangerschap. Een zwangerschapstest, test juist op het stukje waarin de hormonen verschillen en is dus "kritischer" en wordt niet positief bij lh. Daarom is het zaak om ook een zw. test te doen als je vermoed dat je zwanger bent. Je persona wordt dus ook posi als je zwanger bent, vandaar danielle's vraag. Alleen jammer genoeg niet eerder dan het moment waarop een zw. test ook positief zou zijn.