toch niet ingedaald, misschien stuit... 38.3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silvaantje, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    Pffff na al die weken twijfelen wisten ze vorige week zeker dat de baby goed lag en helemaal ingedaald zat... nu kom ik vandaag bij de VK.. zegt ze; ja ik weet het toch niet zeker en wil morgen een echo om te kijken hoe de baby ligt want de dingen die je beschrijft klinken toch wel erg als een stuitligging....

Dussssss nu zit ik weer in de stress................... jullie hebben er niet veel aan denk maar heb ik het weer ff van me afgeschreven :)

2. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hiervoor een stuit morgen ook echo om te kijken of ze echt stuit is en of we nog kunnen draaien maar ik geloof best dat het voor jou helemaal balen is aangezien ze al goed lag en nu misschien niet meer heel veel succes morgen en hoop dat ze nog met der hoofdje bene ligt.

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    En na zoveel weken kunnen ze niet meer draaien he?

Jeetje, spannend hoor, hoop dat t gewoon nog goed ligt!

4. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ik vroeg mij af hoe je dat voelt eigenlijk dan voel je de trapjes lager of voelde je de hiki hoger dat ze dat denkt? gewoon uit nieuwsgierigheid:)

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier ook een kleine in stuit, inmiddels een week of 8. Voetjes zitten in m'n zij en hoofdje onder mijn ribben. Volgende week donderdag weer controle, zo ja wordt een week later gekeken naar de mogelijkheid van een versie. Anders wordt het een stuitbevalling.

Ze kunnen trouwens tot het allerlaatste moment nog draaien, al wordt het wel steeds moeilijker. Ook een versie is in principe tot de bevalling nog mogelijk.

6. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Leiden
    Ik wil geen stuitbevalling en ook geen versie, heb toch teveel nadelen gelezen over die draaipogingen dus ik ga in dat geval toch voor een keizersnede...

Maar @ Tinkerbell, bij mij denken ze het omdat ze het hoofdje niet voelen bij de vk ( in ieder geval niet bij het bekken) en ik heb onwijze last van mijn ribben...Verder voel ik haar trappen in het midden van mijn buik,zo rond mijn navel alleen dan aan de linkerkant en de hik voel ik eigelijk juist heel laag dus ik snap het zelf ook niet :) maar het is dan ook nog niet 100% zeker of het een stuit is:)

7. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Dit klinkt heel herkenbaar. Bij mij kon de vk het ook niet voelen. Alles wat jij omschrijft voel ik ook: trappelen voornamelijk in midden van de buik bij de navel en de hik voel ik laag. Het is nog niet ingedaald bij mij. Ik ben eergisteren voor een liggingsecho geweest en ze lag bij mij de goede kant op. Wel moet ik zeggen dat ik (nog) een heel klein kindje heb. Alles lag aan de onderkant van de curve en het werd (met 36,4 weken) een kleine 2500 gram geschat. Wellicht dat de beentjes daardoor niet verder reiken dan m'n navel. Hopelijk ligt het bij jou ook de goede kant op! Ben benieuwd hoe je echo was.

8. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Leiden
    Ze ligt gelukkig goed! Het hoofdje lag ook al zo diep in het bekken dat ze het niet meer kon meten! Alleen nu weet ik alsnog niet of ik nu gelijk de VK moet bellen als mijn vliezen zouden breken of dat ze diep genoeg ligt om het af te wachten......

Deel Deze Pagina