Onze kleine vent is nu ruim 3 maanden en kwijlt al weken behoorlijk. Zonder slabbetje is het niet te doen! Er ligt soms een plasje onder zijn kin! Nu weet ik dat zijn speekselklieren nu aan het ontwikkelen zijn, maar wanneer houdt dit op? Iemand hier ervaring mee? Liefs lief
Is dat zo ja, dat de speekselklieren nu aan het ontwikkelen zijn? Het viel ook al op dat ons meisje meer speeksel heeft, al enkele weken. Maar nog niet zoveel als bij jou... ik lees mee.
Her ook zeker gehad. Heeft wel een paar maanden geduurd voordat het minder werd. Veel foto's staat hij ook met een flink nat shirt op.
Hier een kleine man die ook al vanaf die tijd kwijlt en helaas is het nog niet minder geworden... Dus het kan wel even duren
Het is per kind verschillend, bij mijn dochter begon het met 3 maanden (inderdaad door speekselklieren) en het is gestopt met bijna 2 jaar, toen alle kiezen doorwaren. HEt was idd een waterval, ze moest constant een slabber om.
Mijn dochter al maaaaaanden! Ze is nu bijna tien maanden en iedereen roept al een half jaar dat dat de tekenen zijn voor tandjes... (Nog steeds tandenloos trouwens)
Hier ook een kwijler. Soms is zijn shirt drijfnat als ik even niet oplet haha. Ik heb nu overal in het huis spuugdoekjes liggen om een stroom te kunnen opvangen. En ik laat het maar gaan. Heb geen zin in slabbetjes, want die moet ik dan ook weer vervangen. Dan maar een schoon shirtje (heb ik er zooooveel van gekregen in deze maat) Ik vind het nu nog wel wat schattigs hebben
Hier ook mega kwijler al weeeeeken... Ik ga geen slabber doen, heb toch meer dan genoeg kleren En vertik het om kindje hele dag slabber te geven Geen idee waarom...
Zo! Ik ben niet de enige! Die slabber vind ik ook maar niks maar wij wonen in een subtropisch klimaat en dat gaat enorm broeien... En een paar keer per dag zijn romper vervangen levert nog meer nattigheid (lees zweet) op voor hem dan een droge slabber! Dank jullie wel voor de reacties!!
Onze derde heeft het nu nog en is 2 jaar en 8 maanden. De jongste begon ook rond de 2 maanden te kwijlen en ik moet zeggen nu ik dit topic lees dat ze niet meer kwijlt het is me niet eerder opgevallen dat het gestopt was. Dus hier stopte het rond de 7,5 a 8 maanden. De oudste heeft hier eigenlijk nooit echt heel erg gekwijlt.