Baby 3 maanden kwijlt al weken!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lief 26, 12 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onze kleine vent is nu ruim 3 maanden en kwijlt al weken behoorlijk. Zonder slabbetje is het niet te doen! Er ligt soms een plasje onder zijn kin! Nu weet ik dat zijn speekselklieren nu aan het ontwikkelen zijn, maar wanneer houdt dit op? Iemand hier ervaring mee?

Liefs lief

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Is dat zo ja, dat de speekselklieren nu aan het ontwikkelen zijn? Het viel ook al op dat ons meisje meer speeksel heeft, al enkele weken. Maar nog niet zoveel als bij jou... ik lees mee.

3. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Her ook zeker gehad. Heeft wel een paar maanden geduurd voordat het minder werd. Veel foto's staat hij ook met een flink nat shirt op.

4. Anoniem1211

Anoniem1211 Bekend lid

14 jun 2011
    587
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hier een kleine man die ook al vanaf die tijd kwijlt en helaas is het nog niet minder geworden... Dus het kan wel even duren ;)

5. adi

adi Niet meer actief

Het is per kind verschillend, bij mijn dochter begon het met 3 maanden (inderdaad door speekselklieren) en het is gestopt met bijna 2 jaar, toen alle kiezen doorwaren.

HEt was idd een waterval, ze moest constant een slabber om.

6. sjak

sjak Niet meer actief

Mijn dochter al maaaaaanden! Ze is nu bijna tien maanden en iedereen roept al een half jaar dat dat de tekenen zijn voor tandjes... (Nog steeds tandenloos trouwens)

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hier kwijlt hij helaas nog steeds... bijna alle tandjes door, hopelijk is het dan gebeurd!!

8. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een kwijler. Soms is zijn shirt drijfnat als ik even niet oplet haha. Ik heb nu overal in het huis spuugdoekjes liggen om een stroom te kunnen opvangen. En ik laat het maar gaan. Heb geen zin in slabbetjes, want die moet ik dan ook weer vervangen. Dan maar een schoon shirtje (heb ik er zooooveel van gekregen in deze maat)
    Ik vind het nu nog wel wat schattigs hebben :)

9. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier ook mega kwijler al weeeeeken...
    Ik ga geen slabber doen, heb toch meer dan genoeg kleren :D
    En vertik het om kindje hele dag slabber te geven :D

Geen idee waarom...

10. Lief 26

Lief 26 Actief lid

13 mrt 2012
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo! Ik ben niet de enige! Die slabber vind ik ook maar niks maar wij wonen in een subtropisch klimaat en dat gaat enorm broeien... En een paar keer per dag zijn romper vervangen levert nog meer nattigheid (lees zweet) op voor hem dan een droge slabber!

Dank jullie wel voor de reacties!!

11. oxbow

oxbow Niet meer actief

Onze derde heeft het nu nog en is 2 jaar en 8 maanden.
    De jongste begon ook rond de 2 maanden te kwijlen en ik moet zeggen nu ik dit topic lees dat ze niet meer kwijlt het is me niet eerder opgevallen dat het gestopt was.
    Dus hier stopte het rond de 7,5 a 8 maanden.
    De oudste heeft hier eigenlijk nooit echt heel erg gekwijlt.

Deel Deze Pagina