hallo allemaal. tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik geregeld blaasontsteking gehad, ook na de bevalling nog, terwijl ik daarvoor er nooit last van heb gehad. nu ben ik zwanger van de tweede en heb er alweer wat kuurtjes op zitten, alleen wil het maar neit over gaan. zoals vanavond heb ik met mijn man de liefde bedreven (om het maar even netjes te zeggen) en nu na de sex kan ik neit eens meer normaal zitten, zo'n pijn doet het. had eerder vorige week ook al weer last en heb toen mijn vagina even in de spiegel bekeken en deze is helemaal rood. ik lig soms snachts zo erg te krabben aan de binnenkant van mijn schaamlippen dat ik eht gewoon vies vind worden. en nu doet het weer zo'n pijn. moet ik nu morgen de huisarts maar bellen, of weet iemand van jullie wat ik hier aan kan doen. had al in de zoekfunctie gezocht maar kon neit iets duidelijks erover vinden. wie o wie kan mijn helpen. veenstra
klinkt als een vaginale schimmelinfectie... daar ben je gevoeliger voor tijdens de zwangerschap en deze kan ook nog eens veroorzaakt worden door antibiotica contact opnemen met de HA.... daar krijg je creme voor en vaginale tabletten (waarschijnlijk ook)... en verder er af blijven! want wordt alleen maar erger
heb al zo vaak kuurtjes gehad, heb nu ook gynozalf en pillen gehad. heb niet het idee dat het over gaat. veenstra
Nou dan zou ik helemaal terug gaan.... misschien heb je een andere soort "schimmel"..... en heb je een ander middel nodig, wat WEL werkt... En uhhh als je vagina al rood en geirriteerd was van de week, dan was is het misschien ook niet zo verstandig om te vrijen.... Er zijn meer wegen naar Rome Kan trouwens ook zijn dat je man het ook heeft.... deze hebben dan vaak geen klachten maar hij kan het wel weer "terug geven" aan jou... dus vraag ook zalf voor hem.... bij de HA...
klinkt mij als schimmelinfectie btw misschien tip voor je als je zo jeuk heb een koud washandje er tegen houden deed ik altijd toen ik er last van had gelukkig lang niet meer gehad maar koud washandje hielpt bij mij altijd naast medicijn
Wat ook goed preventief helpt tegen blaasonsteking is meteen na het vrijen goed uitplassen! Maar klinkt inderdaad als een schimmelinfectie die je nu hebt. (je hebt geen blaasjes?(herpes))
Waarschijnlijk helpen de medicijnen niet omdat je je man besmet hebt en die het vrolijk weer terug aan jou geeft. Zo blijf je natuurlijk bezig! Heb je zalf? Dan is het zaak dat je mannetje zn geval ook insmeert. Hij zal er wel geen last van hebben. Maar hij heeft t waarschijnlijk wel. En elke keer als t bij jou aan de betere hand is dan besmet hij je weer zodat t weer ellende is. En gewoon ff geen sex als t zo pijn doet!
Ik heb ook negen maanden met een schimmelinfectie gelopen, ik spoelde elke dag met een vaginale douche met ALLEEN water! Als je zwanger bent mag je niet zoveel gebruiken aan medicijnen, volgens mij mocht ik alleen een zalf smeren.... Sterkte
Klinkt idd als een schimmelinfectie. zou zeker even langs de huisarts gaan. scheelt je een hoop gejeuk als je er een pilletje voor hebt.
Klinkt idd als een schimmelinfectie. zou zeker even langs de huisarts gaan. scheelt je een hoop gejeuk als je er een pilletje voor hebt.
nou vergis je niet... niet bij elk soort soa heb je die klachten! n vriendin van me heeft ooit chlamydia gehad en die had dus ook jeuk brandend gevoel met plassen en verder niets! en dit kan je jaren in je bloed hebben voordat je er iets van merkt en dit krijg je dus absoluut niet alleen van onveilig vrijen! kan al van een vieze wc bril afkomen.... en sowieso zal niet de eerste man/vrouw zijn die vreemdgaat hoor....
klinkt als een schimmelinfectie. ik weet dat je na een kuur extra vatbaar bent voor schimmels. inderdaad na het vrijen goed uit plassen en wassen zonder zeep. zeep irriteerd ook. in ieder geval zou ik als het langer aan houd, of als je het niet vetrouwd even naar de huisarts gaan.
chlamydia... wordt je op getest in het bloedonderzoek want als je deze hebt kan het een bbz tot gevolg hebben....of doorgegeven worden aan het kind... En dit kun je niet oplopen door een wc-bril.... misschien dat jouw vriendin dat gezegd heeft... maar dat geloof je toch echt zelf niet... (bacterie overleefd niet buiten het lichaam) http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksueel_o ... aandoening Trouwens... pijn bij het plassen is idd een symtoom hiervan, maar ik neem aan dat de HA van TS de urine getest heeft op onstekingen... deze was dus niet positief geweest als het geen ontsteking betrof, maar dat deze klachten hierdoor werden veroorzaakt..... Ja mensen gaan vreemd, maar ik vind het nogmaals logischer dat TS een schimmelinfectie heeft... en vind het raar dat er zoiets gelijk geroepen wordt, wat misschien alleen maar meer klachten vanwege spanning veroorzaakt.... TS gewoon naar de huisarts gaan...!
hahaha was maar een suggestie hoor! en het kan toch? ook al is ze getest misschien pas in de afgelopen weken opgelopen? ja van die wc bril was ik ook al niet helemaal zeker en heb me er niet echt in verdiept dus dat hou ik even buitenspel en ik zou sowieso naar de huisarts gaan! dat als eerste!
Waren die kuurtjes die je noemt al voorgeschreven door de huisarts? Dan heb je die al zonder resultaat geprobeerd. Er zijn goede homepatische middelen tegen een schimmel. Kuurtjes van de dokter maken vaak dat je in een visieuse cirkel terecht komt. Ze maken alles kapot, dus ook de goede bacterien kapot die juist helpen een schimmel te voorkomen. Dan heb je snel weer 1 te pakken. Antibiotica is ook een paardenmiddel die in je darmen ook weer de slechte maar ook de goede flora stukmaakt. Als het echt nodig is natuurlijk nemen, maar na al de reguliere dingen te hebben geprobeerd zou ik eens iets homeopatisch proberen. Ga niet zelf dokteren met allerhande vrij verkrijgbare homeopatische middelen, maar maak een afspraak bij een door de NVKH erkende klassiek homeopaat. Voor een gekwalificeerde arts in jullie regio, kijk op: www.vhan.nl Succes!