Haha wat leuk, ik ben ook Sims addict Op het moment staat m'n x box bij cash converters, die oetl*l van een vriend van me had geld nodig maar hij heeft voor mij wel sims2 gehaald en die ga ik straks spelen als xbox weer veilig bij me staat. Ik vind urbz het aller leukste!
Ik ook sinds kort. Ik heb de ps2 van mijn broertje gekregen en daar bij SIMS1 Ik ben bezig met maak wat van je leven maar ik moet zeggen wordt er nu een beetje frustie van. Ik woon in huis bij Mimi en heb al mijn opdrachten gedaan behalve..... vertrek met een van mimi's vrienden van een feest. Nou dat lukt me dus niet ik heb denk ik wel 50 feesten gegeven maar niemand wil met mij mee Weet iemand misschien hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? (hoezo verslaafd )
Ik was verslaafd... Heb het niet meer op mijn pc. Maar aangezien het al zo lang geleden is weet ik niet eens welke delen er allemaal zijn. Hebben jullie tips? wil namelijk wel weer een nieuwe kopen, dadelijk tijd zat tijdens mijn verlof hihi moet toch wat te doen hebben ... liefs
@Babsie; er zijn zoveel delen inmiddels... Kijk maar eens op deze link, daar vind je heel veel info. En idd, tijdens je verlof kun je dan mooi Sims spelen, hihi! (Nee hoor, ik praat je geen verslaving aan, hihi!) http://desims.nl/pages.view_frontpage.asp
hier nog een verslaafde! soms speel ik het tijden niet maar als ik er aan begin.. ik heb de nieuwe seizoenen nog niet! is dat een aanrader?