Ook zo verslaafd....

Discussie in 'De lounge' gestart door QueenBee, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Haha wat leuk, ik ben ook Sims addict
    Op het moment staat m'n x box bij cash converters, die oetl*l van een vriend van me had geld nodig maar hij heeft voor mij wel sims2 gehaald en die ga ik straks spelen als xbox weer veilig bij me staat.
    Ik vind urbz het aller leukste!

2. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Nope, nog nooit gedaan maar 'k heb wel 't idee dat ik wat mis.... :confused:

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja die vind ik ook het leukst! Moet 'm alleen nog kopen voor de DS, heb hem al wel op de Xbox.

4. Natas26

Natas26 Bekend lid

2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Ik ook sinds kort. Ik heb de ps2 van mijn broertje gekregen en daar bij SIMS1 Ik ben bezig met maak wat van je leven maar ik moet zeggen wordt er nu een beetje frustie van. Ik woon in huis bij Mimi en heb al mijn opdrachten gedaan behalve..... vertrek met een van mimi's vrienden van een feest. Nou dat lukt me dus niet ik heb denk ik wel 50 feesten gegeven maar niemand wil met mij mee :cry: :cry: Weet iemand misschien hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? (hoezo verslaafd :D )

5. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik was verslaafd... Heb het niet meer op mijn pc. Maar aangezien het al zo lang geleden is weet ik niet eens welke delen er allemaal zijn. Hebben jullie tips? wil namelijk wel weer een nieuwe kopen, dadelijk tijd zat tijdens mijn verlof hihi moet toch wat te doen hebben ...

liefs

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Babsie; er zijn zoveel delen inmiddels... Kijk maar eens op deze link, daar vind je heel veel info.

En idd, tijdens je verlof kun je dan mooi Sims spelen, hihi! (Nee hoor, ik praat je geen verslaving aan, hihi!)

http://desims.nl/pages.view_frontpage.asp

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hier nog een verslaafde! soms speel ik het tijden niet maar als ik er aan begin.. :) ik heb de nieuwe seizoenen nog niet! is dat een aanrader?

8. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii

ne niet verslaafd aan sims maar wel aan de nintendo wii
    en dan auto race

Deel Deze Pagina