hai misschien weet iemand in ons midden, waar ik iets van SPIDERMAN kan vinden voor op een taart? versieringen ofzo. zelf wou ik een taart maken en dan spiderman dingen erop doen, of een tekening van hem? voor mijn neefje is eind maart jarig hem nog 2 weken de tijd..... weet er iemand wat ik kan doen? vind het leuker zelf te maken dan te bestellen.. thnx ik hoor nog van jullie?
Leuk joh, ik ben ook helemaal van het zelf taarten maken en had een cars taart (bliksem mcQueen) voor mijn zoontje gemaakt. Wat dacht je van een rode taart maken (gewoon een ronde taart met rode glazuur erop) en dan met chocolade een spinneweb erop maken en dan misschien een kleine plastic spiderman op de kop zien te tikken in de speelgoed winkel? Veel plezier met het maken
heb deze site voor je gevonden en dit daar even spiderman in de balk tikken dan zie je wat ik bedoel succes
Volgens mij hebben ze bij de Multivlaai een setje om op je taart te zetten. Er is een adverteerder op marktplaats die van alles verkoopt van Spiderman. Ik heb daar ook het eea gekocht, Mijn zoon heeft nml een spidermankamer. Ze heeft bv ook kettingkjes met spiderman eraan die kan je loshalen en gebruiken. De H&M heeft ook een spiderman lijn je kan bv een sleutelhanger gebruiken Suc6