Een aantal weken geleden was er op televisie een programma over een siamese tweeling die gescheiden zou worden. Stom maar ben het helemaal vergeten te kijken. Weet ook niet meer hoe het programma heette en op welk net het kwam. Weet iemand het toevallig ? Dat kan ik het mischien via internet kijken. Alvast bedankt. Edit moderator: verplaatst naar Films, televisie en nieuws
Was dat niet op RTL4, dossier... of zoiets? Ik keek net al op de site van RTL, maar zie hem daar niet tussen staan. Volgens mij komt dat ook doordat ze alleen hun 'eigen' programma's online mogen herhalen. Zeg maar niet de buitenlandse producties. Succes met je zoektocht! Groetjes, Josien
Dat ging zeker over dat meisje met die 2 hoofden of heb ik het nou mis Want dat voorstukkie heb ik wel gezien
Ja klopt! Ik heb 't ook gezien. Was volgens mij op rtl4. Maar die mogen idd buitenlandse programma's niet op rtl gemist zetten.
volgens mij was dat op sbs6 of op 4 weet het niet zeker meer ze hadden het andere gedeelte van het andere hoofd verwijder heeft het meisje nog even geleeft geloof toen is ze uiteindelijk toch overleden erg sneu