Dit jaar willen wij graag een weekje op vakantie in Nederland. We zoeken een leuke camping waar we een stacaravan kunnen huren of chalet. En waar veel te doen is voor kinderen.. Ik ben al 3 dagen aan het kijken maar ik vind het lastiger als ik dacht.. Iemand tips? Ervaringen?
Wij zijn naar het kuierpatien in drenthe geweest. Kwam er als kind al en heb mij zo goed vermaakt toen. Nu wilde ik graag terug en het is nog leuker voor kinderen. Je hebt chalets, stacaravans of bugalow's
Camping De Roos in Beerze/Ommen (Overijssel) vind ik fantastisch, maar daar kun je alleen een (volledig ingerichte) tent of bungalow huren, geen chalet of stacaravan. Heel fijne gemoedelijke en mooie camping met super veel fijne speelplekken voor kinderen. Wil je echt een stacaravan of chalet dan zijn deze campings misschien een idee: - Beerze Bulten (Overijssel) - De Leistert (Limburg) - De Achterste Hoef (Noord-Brabant) - De Schatberg (Limburg) Of een cottage op De Paal (Noord-Brabant) of een vakantiehuisje op Marveld Recreatie (Gelderland).
Op bovenstaande reactie wil ik toevoegen; - Marveld Groenlo - zandstuve En Beekse Bergen is ook echt erg leuk, maar wij hebben een eigen caravan en ik heb begrepen dat de huisjes en de stacaravans niet alles zijn daar, maar dat kun je zelf nog bekijken. Je krijgt in ieder geval toegang tot Speelland erbij en voor de dierentuin kun je een kaart kopen met onbeperkt toegang. Overdekt zwembadje en buitenzwemmeer. En de kinderanimatie is ook leuk in de vankanties. Zelf zou ik heel graag eens naar de sprookjescamping gaan!
Wij zijn 3 jaar terug in een huisje van beekse bergen geweest en was prima. Ook echt heel aardige mensen die daar werken. Dit jaar gaan we naar de Flaasbloem, het wildenberg gedeelte. Wel de luxe faciliteiten van de camping maar dan in het natuurgedeelte. Ze hebben ook huisjes, is in Chaam.