Hé meiden.. Misschien is er al in het verleden een topic geopend over Dex, maar moet het toch even vragen. Wie o wie is ook fan??? Sinds twee weken kijken we serie, begonnen met seizoen 1. Inmiddels bijna door het eerste seizoen heen, binnenkort seizoen twee. We zijn "laatbloeiers", ik weet het... Maar wat is het een fantastische serie! En iedereen speelt zijn rol echt goed! En.... voor iedereen die nog niet kijkt, echt een aanrader!!!!
Vooral doorkijken zou ik zeggen, want vooral seizoen 4 is te spannend en die cliffhanger is serieus niet te doen!! Ik was boos/verdrietig en net bevallen , (diegene die de cliffhanger hebben gezien snappen wat ik bedoel). Hier dus ook een Dexter fan! Veel kijkplezier
Jaaa Dexter! Hier zijn we ook fan. Wij zijn alleen een beetje blijven steken middenin seizoen 3, vind ik tot nu toe echt het minste seizoen (de Miguel Prado- verhaallijn) en we moeten echt even doorbijten. Maar als ik Daan mag geloven maakt seizoen 4 het weer goed??
hebben m maandagnacht (jup, tot half 4 dvdtje liggen kijken..) gezien. damn, wat een ******* einde. ben al de hele week over de zeik!
hahaha... ik ken het, lang opblijven en na elke aflevering elkaar aankijken met de vraag: "nog ééntje dan?" Ik ben trouwens reuze benieuwd naar de volgende seizoenen! Ik denk dat we dit weekend starten met 2 en de verwachting is dat we eind van de maand wel alles hebben bekeken
Ik weet niet of je van deze genre houd, maar het is echt echt een hele goede serie! En zoals leest ben je nooit te laat met kijken
Ah ja, die verhaallijn duurde me een beetje te lang. Maar seizoen 4, echt, als je die gezien hebt en vooral het einde, ben je net als miffy en mijzelf een tijd echt over de zeik. Ik vond sowieso seizoen 4 wel de beste van alle seizoenen. (maar kan nooit meer normaal 3'rd Rock from the sun kijken ) @Bossi, jij hebt toch ook digitale tv als ik me niet vergis? Dan kan je dexter terug kijken. Of was jij dat nou die dat gezeik met de Ziggo had? (oeh, te veel mensen op zp haha)
Jaah! Ik weet het. Ik zat de aflevering ervoor nog op het puntje van mijn stoel te mopperen dat ik weer een week moest wachten en dan krijg je die laatste aflevering. Ik zat ff 10 minuten beduust op de bank naar de tv te staren...
lullige was dat vriend wel om 6 uur er uit moest had 'de shock' met de cliffhanger van lost 5 ook wel even, maar echt lang niet zo erg als nu. voor degene die dexter niet kennen, ga het kijken! het is echt de moeite waard, het is te verslavend voor woorden.
Mmh, hier ook een Dexter fan, maar dan gewoon de vrijdagavond-afleveringen.. is alweer een tijdje (maandje of anderhalf) geleden gestopt.. misschien toch maar de DVD box opsnorren? Maar dan pas seizoen 4 kijken als 5 ook uit is
Ik dacht al.. zo lang in het verleden was het niet dat ik ook iets in een Dexter topic had geschreven http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/201192-dexter.html
Voor de mensen die het "gewoon" op tv kijken, maandag 10 mei begint om 23.00 op ned 3 seizoen 3 van Dexter. Afleveringen op maandag en vrijdag..
Nou, het is klaar, gisteravond de laatste aflevering gekeken van seizoen 4... Vind het zo jammer, moet ook echt even afkicken . Zoals al eerder geschreven, wat een heftig einde! Nu tot september wachten op seizoen 5...