Hallo, Ik heb een vraagje. Momenteel gebruik ik de app van weight watchers als hulp bij het afvallen. Maar het abonnement op WW is per maand best wel prijzig. Nu zijn er ook gratis app's te downloaden. Zijn er mensen die ervaring hebben met een gratis app? En hoe bevalt dat? Is er goed mee te werken? Alvast bedankt voor de reakties.
App van de voedingswijzer of gewoon via de site want ze hebben een mobiele site vind ik zelf nog handiger werken. En het is gratis.
voor mij mijn eetmeter, is van het voedingscentrum. wellicht niet specifiek gericht op afvallen. je kunt van alles bij houden ( van calorieën tot hoeveelheid zout etc) ik vind hem handig!
Ik lees ff mee ik moet ook nodig weer maar t lukt me niet in de nov/dec maanden en met 3 verjaardagen dec/jan..
Ik gebruik de app myfitnisspal. Vul gewoon in wat ik dagelijks eet en (probeer) dan niet boven mijn calorieen uittekomen. De app berekent hoeveel calorieen je "mag" eten. Tegenlijkertijd kan je ook het sporten invullen. Zo "verdien" je weer extra calorietjes.
Ik gebruik fat secret. Je typt in wat je eet, calorieen worden berekend. Dus je ziet precies hoeveel calorieen je binnen krijgt op een dag en hoeveel je er nog over hebt.
Bedankt voor de tips! ik ga eens op zoek naar wat bij mij past. Noom had ik inderdaad ook al gezien, en die leek me ook wel wat. Gewoon maar eens wat gaan proberen dus.
Mijn vriend is in een jaar tijd zo'n 35 kilo kwijt geraakt mede dankzij Noom, maar t gaat erom (lees hier meer apps die genoemd worden) dat je weet wat je eet en wat je nog mag eten op een dag. Hij vindt het zelf fijn dat deze app aangeeft in de kleuren groen - geel - rood wat goed is qua calorieën en wat echt slecht is. Succes!!
Nog even een vraagje aan de mensen die noom gebruiken. Ik begreep dat dit een engelse app is. Is het dan wel makkelijk te doen om voedingsmiddelen in te vullen, of moet je daarvoor echt kennis van de engelse taal hebben?
Je moet echt kennis hebben ik heb het vanmiddag even geprobeerd maar heb deze weer verwijderd al hoe wel ik toch wel aardig engels kan hoor!