Welke App als hulp bij afvallen?

Discussie in 'De lounge' gestart door cosdy, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Hallo,
    Ik heb een vraagje. Momenteel gebruik ik de app van weight watchers als hulp bij het afvallen. Maar het abonnement op WW is per maand best wel prijzig. Nu zijn er ook gratis app's te downloaden. Zijn er mensen die ervaring hebben met een gratis app? En hoe bevalt dat? Is er goed mee te werken?
    Alvast bedankt voor de reakties.

2. pioenroos26

pioenroos26 Niet meer actief

App van de voedingswijzer of gewoon via de site want ze hebben een mobiele site vind ik zelf nog handiger werken.
    En het is gratis.

3. koek

koek Actief lid

23 mrt 2012
    311
    37
    28
    NULL
    NULL
    voor mij mijn eetmeter, is van het voedingscentrum. wellicht niet specifiek gericht op afvallen. je kunt van alles bij houden ( van calorieën tot hoeveelheid zout etc) ik vind hem handig!

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik lees ff mee ik moet ook nodig weer maar t lukt me niet in de nov/dec maanden en met 3 verjaardagen dec/jan.. ;)

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Noom is ook een goede, maar wel engels.

6. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad die van voedingscentrum :)

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Shape Up is een erg handige app.

8. Avda

Avda Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.028
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf!
    Zuid Limburg
    Ik gebruik de app myfitnisspal.
    Vul gewoon in wat ik dagelijks eet en (probeer) dan niet boven mijn calorieen uittekomen. De app berekent hoeveel calorieen je "mag" eten. Tegenlijkertijd kan je ook het sporten invullen. Zo "verdien" je weer extra calorietjes.

9. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik gebruik fat secret. Je typt in wat je eet, calorieen worden berekend. Dus je ziet precies hoeveel calorieen je binnen krijgt op een dag en hoeveel je er nog over hebt.

10. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Bedankt voor de tips! ik ga eens op zoek naar wat bij mij past. Noom had ik inderdaad ook al gezien, en die leek me ook wel wat. Gewoon maar eens wat gaan proberen dus.

11. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Mijn vriend is in een jaar tijd zo'n 35 kilo kwijt geraakt mede dankzij Noom, maar t gaat erom (lees hier meer apps die genoemd worden) dat je weet wat je eet en wat je nog mag eten op een dag. Hij vindt het zelf fijn dat deze app aangeeft in de kleuren groen - geel - rood wat goed is qua calorieën en wat echt slecht is. Succes!!

12. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.907
    2.067
    113
    Nog even een vraagje aan de mensen die noom gebruiken. Ik begreep dat dit een engelse app is. Is het dan wel makkelijk te doen om voedingsmiddelen in te vullen, of moet je daarvoor echt kennis van de engelse taal hebben?

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Je moet echt kennis hebben ik heb het vanmiddag even geprobeerd maar heb deze weer verwijderd al hoe wel ik toch wel aardig engels kan hoor! ;)

Deel Deze Pagina