@doraflora: ja die heb ik ook gehoord.... was 21 toen mijn engelmeisje werd geboren. Dat we ons bv geen papa en mama mochten noemen??!! Of: joh meid je hebt nog een heel leven voor je. Of: ach... je bent pas 21, nog een hoop jaren te gaan...
jee fem wat heftig he? ik was ook 21 toen onze zoon geboren werdt ik was 35 weken en 1 dag toen hij overleden is in mijn buik.....de ergste opmerking vond ik, maar je hebt hem ja nog niet gekent want hij is in je buik overleden......zn rotopmerking!!!!!!!! hoe komen mensen er toch op....bah foxter....bah sommige mensen weten gewoon niet wanneer ze moeten zwijgen.... dikke knuffel voor jullie meiden!
Wat afschuwelijk dat mensen zulke opmerkingen maken! Alsof het nog niet zwaar genoeg is dat je kindje is overleden
nou idd alsof een 2e zo vanzelfsprekend is ik heb nu al dat mensen gaan zeggen dat wij nog wel een 2e (4e) gaan krijgen maar ze vergeten onze eerste 2 en dan heb ik zo een zin om uit m'n plaat te gaan :x
Mijn schoonvader heeft wel eens een opmerking gemaakt dat een derde kleinkind wel heel leuk zou zijn. Waarop mijn schoonmoeder zei dat ze niet van plan is om voor drie kinderen te zorgen als ze komen logeren... Vond ik een rotopmerking ondanks dat ik toen nog niet zwanger was van onze derde.
Stom he! Maar wat nog erger is dat ik me zelf afvraag wat mensen gaan denken als we msschien ooit zwanger zijn van de derde?
jeetje dat meen je toch zeker niet dat mensen zoiets zeggen tegen iemand die zijn kindje is verloren he.....wat erg voor jullie meiden.....