Ik heb gister en vandaag wat menstruatiekramp.. licht weliswaar maar wel aan wezig. Sinds deze week ook constant rugpijn. Ben zo bang dat ineens de bevalling begint. Is dit met 26weken nog gewoon groeipijn zoals in het begin of moet ik me zorgen maken? Heb zaterdag een uur aan de ctg scan gelegen en alles was goed maar ja dat heeft er niet echt wat mee te maken denk ik...
Ik heb dat sinds een week ook weer met tussenpozen en mijn buik heeft echt ineens weer een groeispurt gemaakt dus denk wel dat het gewoon groeipijnen zijn hoor. Heb soms een uur of 2 flinke krampen en dan weer een paar dagen niet, maar merk wel dat mijn buik een stuk dikker dan verleden week is dus ik probeer me niet te druk te maken en wijt het aan de groei van de baarmoeder
Wanneer je je zorgen maakt zou ik altijd de verloskundige bellen. Hier krijg je uiteenlopende adviezen en wij zijn géén deskundigen. Het gaat hier om de gezondheid van jou en jouw baby.
O dat had ik ook met 23 weken... Echt zo erg dat ik er krom van lag. Vk gebeld, alles gechecked en bij mij niets aan de hand. Het heeft ongeveer 3 dagen geduurd. Mijn buik was daarna ook een stuk groter. Maar zoals anderen al zeiden, als je het niet vertrouwd altijd vk bellen, daar zijn ze voor.