Ook zoveel last van maagzuur?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Trotsemama1986, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    ik heb ook al vanaf week 25 last van maagzuur vooral als ik in bed lig nou had ik een kussen onder mn matras gelegd zodat ik iets hoger lig en dat werkt wel wat maar nou had ik gisteren van de vk antagel gehad pfff dat had ik veel eerder moetten hebben goddelijke spul hihih dus dat is echt een aanrader

liefs ancie

2. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hier zijn we bezig met de derde fles gaviscon, gelukkig werkt het perfect behalve dat ik er een opgeblazen gevoel van krijg.
    maar alles beter dan maagzuur.

pepermuntjes of kauwgom werkt hier ook even, maar niet al te lang!

heel veel succes!

joyce

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Maalox! dat werkt echt fantastisch :D . Gaviscon werkte bij mij maar heel kort, en ik vind het bijzonder smerig :sick:

4. flower1982

14 mrt 2009
    24
    0
    0
    verkoopster
    Heerlen
    Rennies helpen mij heel erg goed! ik eet ze echt als snoepjes haha. ik heb al zoveel geprobeert, vanille vla en dat soort dingen maar het helpt allemaal niet. Ik heb echt brandend maagzuur bij bijna alles wat ik eet of drink...zelfs bij een glas water nog. Wat ook heel erg goed helpt is maalox forte maar dat is alleen verkrijgbaar in de apotheek

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier werkt nog steeds een beker melk een half uur in de vriezer zetten en ijskoud opdrinken

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    melk in vriezer en dan opdrinken.. is koelkast niet koud genoeg dan?

7. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Ik probeer doorgaans om niets te nemen, maar als het langer aanhoudt neem ik een mentos. Klinkt stom, maar mij helpt het. Mijn collega;s vnden het wat minder om rond halg 9 de geur van mentos te ruiken haha, maar mij helpt het. :)

8. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb er ook erg veel last van gehad vooral als ik ging liggen werd er gek van. De oplossing voor mij bleek Gaviscon te zijn (vloeibare versie). Wel wat prijzig maar ik zweer er nu bij. Zodra ik ook maar iets omhoog voel komen neem ik een dopje en ben ik er binnen een minuut of 5 vanaf. Wordt er soms nog wel wakker van maar als ik dan weer wat neem dan slaap ik rustig weer verder :). Zou het toch maar eens proberen als je er erg last van hebt.

Qua eten doe ik verder niks bijzonders alleen sinaasappelsap moet ik toch echt laten staan.

9. Neisha

Neisha Lid

8 jul 2008
    84
    0
    0
    Ik heb ook erg veel last van maagzuur. Bij mij begon het ook erg vroeg, er duwte nog helemaal niets tegen mijn maag. Maar goed, de sluitspier van de slokdarm naar de maag verslapt ook door het hormoon progesteron. Daarom gutst het zuur dan ook veel sneller weer omhoog, bah!

Bij mij helpt echt alleen maalox, de emulsie. Ik neem het iedere dag voor het slapengaan, en ´s nachts vaak nog een keer, omdat ik dan weer wakker word van het zuur.
    Ben blij, als dit voorbij is.

groetjes,
    Neisha

10. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Sterkte! Ik heb nog steeds geen last van maagzuur gehad, en dat wilde ik graag zo houden :)

Deel Deze Pagina