Hoi Hier Wolvin. Heb Vrijdag voor Kerst toch maar stiekem een test gehaald. Toen ik hem deed nog geen paar sec. later zag ik twee dikke rode strepen. Schrikken voor mijn vriend. Kon wel Mijn ouders en zijn moeder en zuster Kerstavond zeggen dat ik zwanger ben. Ze vonden het allemaal een heel mooi kerst cadeautje. Heb erna nog maar een testje gedaan voor het zeker te weten. Die gaf ook duidelijk aan dat ik zwanger ben. De 16 de moet ik voor het eerst naar de verloskundige want weet niet wanneer mijn laatste periode heb gehad. Spannend dus. Zodra ik het weet kan ik ook eindelijk een banner maken. Ben heel trots ook eindelijk een broertje of zusje voor Collin. Groetjes Wolvin.
Hoi Allemaal. Heel hartelijk dank allemaal. Asjuh gefeliciteerd met je dochters verjaardag en een fijne dag toegewenst. Ben bij de verloskundige geweest en die zei rond de tien weken. Maandag moet ik voor een termijn discusie echo naar echo center en dan hoor ik meer wordt de kleine opgemeten. Ben benieuwd kan niet afwachten heb de kleine wel al gezien hartje klopte al. Mijn vriend kon het niet herkennen wist niet waar hij diende te kijken. Hij vandaag een tweederhands luchtfilter voor in huis gehaald. Ik was de laatste dagen zeer aan het zeuren dat ik niet tegen de rook kon ik wordt er doodziek van. Heb wel zelf meer als 12 jaar gerookt maar ik kan het nu niet meer hebben. Hij is speciaal voor mij en Collin in de storm hem gaan halen. Lief he? Dus maandag meer info. Iedereen heel hartelijk dank voor jullie felicitaties en voor degene die nog niet zwanger zijn een vruchtbare tijd gewenst. Groetjes Wolvin.