als het goed is moet er nu een banner verschijnen waar jullie kunnen zien hoe pril ons geluk is. nienke
verdorie, niet dus. hoe krijg ik nou die banner onder mijn bericht. ik heb hem toch gekopieerd naar mijn profiel!!!
hèhè........... gelukt, was vergeten om op oke te drukken. ik ben dus nienke, bijna 7 weken zwanger en heel spannend voor ons want vorig jaar is onze zwangerschap met 24 weken geeindigd en is ons kindje na de geboorte overleden. velen van jullie zullen de 12 weken grens aanhouden waarbij je nog rekening houd dat het mis kan gaan maar voor ons ligt die grens beduidend hoger, dus ondanks de blijdschap toch nog best een onzekere en stressvolle periode die komen gaat. ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste echo al gehad (sta nu streng onder controle) ik heb een schat van een gyneacoloog die me dus ook direct wilde zien toen ik belde voor een afspraak. het was een klein wurmpje van 7,5 mm en toen 6 weken en 2 dagen en het hartje klopte ook al, ongelooflijk hè. leuke bijkomstigheid is dat, als alles goed gaat, ons kindje geboren gaat worden op de verjaardag van mijn man. tot zover mijn introductie op dit forum en ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden groetjes nienke
Van harte gefeliciteerd. Kan me voorstellen dat je met een dubbel gevoel zit. Blijdschap van een nieuwe zwangerschap, maar o zo onzeker. Veel sterkte de komende tijd. groetjes sandra
Van harte gefeliciteerd en veel succes in de eerste 24 weken en natuurlijk de rest van de zwangerschap. Groetjes Mariska