Het zat allemaal niet mee dit jaar. Na het stoppen met de pil in mei, was ik in juni zwanger. Helaas bleek in augustus dat ik zwanger was van een tweeling, maar dat ze vrij snel gestopt waren met groeien. Ik was toen bijna 10 weken zwanger. Na de eerste curretage heb ik 4 dagen in het ZH gelegen, omdat de fijne gyn mijn BM geperforeerd had. Of dat niet erg genoeg was, kreeg ik 3 weken daarna hevige buikpijn. Dus weer naar het ZH en daar bleek dat de eerste keer niet alles goed weggehaald was. Ik had een verstening, groei van placentaweefsel en een gigantische infectie. Wéér 4 dagen ZH en een tweede curretage. Mijn cyclus was nu wel heel erg van het padje en ik ben 2 weken geleden daarvoor weer naar het ZH geweest. Er was een prachtig ei te zien, wat we konden gaan benutten. En zo gezegd, zo gedaan. Gister een heeeele vage streep, was ingedroogd en tóch had ik het vermoeden dat het raak was. Net weer getest (3 dagen voor NOD) en een superduidelijke streep! Heel voorzichtig ben ik blij... maar ergens ook heeel bang dat het weer mis zal gaan en ik al die ellende nog eens zou krijgen... Deze keer wachten we ook goed lang, voordat we het gaan vertellen, niet zoals bij de vorige keer met 8 weken.
In zeer korte tijd een hoop gebeurd, maar nu dan toch weer zwanger. Van harte gefeliciteerd! Liefs Mirre
Van harte gefeliciteerd meid. Ik duim voor je dat het dit keer goed gaat komen! Probeer er maar van te genieten. Liefs Elma
Van harte gefeliciteerd hoor! Ik hoop dat deze keer alles blijft goed gaan! Probeer er toch een klein beetje van te genieten... al weet ik dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is. Liefs Kirby
Heeee Piet, Wat een goed nieuws! Ontzettend gefeliciteerd! Het is je gegund, na al die ellende die je hebt meegemaakt. Ik ga voor je duimen dat het allemaal goed gaat. Hopelijk vliegen de eerste twaalf weken voorbij, en kun je lekker gaan genieten van je zwangerschap. Echt geweldig! Marla
Dank jullie wel voor de felicitaties! Ik heb een foto van mijn test (hij is wel een beetje vaag) in mijn album geplaatst.