haahahahah, de mijne noemt 't in een gekke bui : hatse Flatse waar hij DAT vandaan heeft.... joost mag het weten... ghehehe
Sommige Antibiotica verminderen de werking van de pil iets, maar het is nooit zo dat de pil helemaal niet meer werkt en je zeker weten een eisprong hebt. En dat schema klopt waarschijnlijk niet omdat je dus niet weet óf er een eisprong heeft plaatsgevonden en als het toevallig wel zo mocht zijn weet je niet wanneer. Wat wel altijd zo is, is dat een eicel zo'n 8 dagen nodig heeft om te rijpen onder de goede hormonale omstandigheden. Ik zwil niet zeggen dat er geen kans is dat je zwanger bent, maar acht die kans wel heel klein. Maar heeft de huisarts gewaarschuwd dat de pil minder betrouwbaar was met die antibiotica? Anders zou ik eerst bij hem/haar informeren. Groetjes, Eefje
Jeetje, weer heel veel berichtjes geplaatst zie ik... Zie ook dat de pil niet helemaal veilig was... Maar dan nog weet je nooit of je je eisprong hebt gehad en wanneer.
Heb wel een waarschuwing gehad van de dokter. Met een normale cyclus zou mijn eisprong op de 10e zijn. ,met de pil is dit dus niet te zeggen? Ik wacht af
Wat je trouwens ook kunt doen is vanaf nu 's morgens zodra je wakker bent meteen te temperaturen. Als je temperatuur nu hoog is, heb je waarschijnlijk een eisprong gehad. Is je temperatuur onder de 36.6 (verschilt natuurlijk per persoon, maar dit is wel redelijk gem. denk ik), dan heb je geen eisprong gehad.
Hey dat wist ik niet, lees wel veel over temperaturen. Wilde gisteren een thermometer kopen, heb m laten liggen en nou heb ik niets in huis..
nee, met de pil is het niet te zeggen omdat je 29 dec. een kunstmatige menstruatie hebt gehad en gewoon de pil verder slikt. De hormonen die voor de rijping van een eicel zorgen worden door de hormonen in de pil juist onderdrukt. daarom kun je niet van een normale cyclus uitgaan en van de daarbij behorende berekeningen.
Weet je, anders vervroeg je je stopweek gewoon en wacht je af of je ongesteld word! Of zit je al in de stopweek?
Stopweek begint maandag maar ik heb hem gisteren al stopgezet, omdat ik nog niet helemaal lekker was en mijn stopweek eraan kwam, mijn vriend dus al gezegd dat hij ff geduld moest hebben.
Huh word ik dan sowieso ongesteld ook als ik zwanger ben? Nou ben ik helemaal in de war.. Ingewikkeld haha
Ja omdat het kunstmatig door de pil word opgewekt. geen pil meer, dus toch ongi... kan ook uitblijven maar meestal krijg je nog wel een ontrekkings bloeding.
Hoi Tatiana, Volgens mij is de kans dat je zwanger bent erg groot! Ik werk in de apotheek en krijg deze vraag regelmatig. Je pil is echt niet betrouwbaar geweest en dan kan het zijn dat je een lichte bloeding krijgt of helemaal niks. En een vriendin van mijn is pas bevallen na een anti-biotica-zwangerschap, zij merkte dit pas veel later. Dus als je het mij vraagt; nog geen bloeding gehad - zere borsten - moe etc..........................zwanger! Groetjes Angela
Je laatste twee kloppen, maarik zit nu op 3 weken, bloeding word vrijdag pas verwacht (of eerder omdat ik ook 2 pillen niet heb geslikt?)
Mm.. de misselijkheid is enkel als ik opsta, als mn oma aan t koken is en als ik net heb gegeten. Verder niet zo erg veel last.. Had vanavond echter wel trek in ijs Heb al 3 roomijsjes op
Heb net een test gedaan en die was negatief. Misschien was ik te vroeg, misschien is de uitslag gewoon negatief. Hoe dan ook, van t weekend sowieso een tweeded test