Hallo allemaal Zoals sommigen het al weten, ben ik zwanger! Ondertussen is het al goed tot ons doorgedrongen, want afgelopen donderdag geloofden wij het nog niet. Ik heb wel nog een lange weg te gaan ... grtjs zibella
ook van mij hier, HARTELIJK GEFELICITEERD Ik heb het bij mezelf ook net pas ondekt (afgelopen zaterdag nacht ) en nu twee dagen verder begin ik het pas te geloven. Ik ben ook net zo ver als jullie spannend allemaal he? Liefs Bojenna
Nou ik ben misschien ook zwanger,ja raar verhaal maar dat hoor je nog wel. Morgen ff bloed prikken en dan hoop ik meer te weten,spannend! Superleuk voor je meis,ben heel erg blij voor je! Hoe voel je je? xxx
Ik ben het net even gaan opzoeken. Ik zal heel hard voor jullie duimen en hoop dat jullie morgen goed nieuws te horen krijgen! Heel veel succes! Ik voel me best wel oké, alleen moe en vandaag zeurende pijn in mijn onderbuik en ook steekjes. Natuurlijk ook pijnlijke borsten, maar dat valt tot nu toe allemaal mee. Ik ga aan jou denken morgen! zibella x x x
Hey! Gefeliciteerd! Voel je je goed? Geweldig he! Ben net zover en ben ook in de 7e hemel! liefs Ingrid
Afgelopen nacht slecht en weinig geslapen. Ben voornamelijk moe en voor de rest kleine ongemakjes. Vandaag heb ik een afspraak gemaakt voor mijn 1ste echo 11 december ... spannend! Ja, ben ook heel blij. Hoe voel jij je? Geniet ervan! x x x
Wat fijn! Hartelijk gefeliciteerd! Ja, het is heel erg spannend. Ik weet het sinds donderdagavond. Ik ben er bijna voortdurend mee bezig. Ik wil steeds op internet van alles opzoeken grtjs x