na een enkele maanden hier rond te snufflen en mijn verhalen kwijt te kunnen, kan ik zeggen dat ik SPONTAAN zwanger ben geworden. heb pco, en zouden 12 augustus met het ivf,icsi traject beginnen daar stond ik nu voor op de w8lijst. ik ben super gelukkig het is echt een wonder, wij ozuden niet spontaan zwanger kunnen worden, maar zo zie je maar. toch gebeurd iedereen heel veel succes!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!ook ik heb pco en ben ook al 2 jaar bezig geweest met clomid en e.d.dat sloeg allemaal niet aan,en ik had geen zin om nog meer teleurstellingen en heb de gyn gezegd dat ik een time-out wilde!en na 2 mnd zonder hormonen werd ik ook spontaan zwanger!zo zie je maar dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn! jij verder een hele fijne zwangerschap toegewenst. Donna.
ja super gevoel is dat he, ik zag jij bent 10 weken nu, gefeliciteerd, Hoe voel je je? veel zwangerschapskwaaltjes ik ben ook wel wat angstig hoor, zeker omdat het zo moeilijk ging, ben ik wel een beetje bang dat het misloopt ik probeer te genieten, maar het zit toch een beetje in mijn achterhoofd.
Ja ik voel me wel ok.....niet echt misselijk,maar wel kokhalzen...verder heb ik wel vaak last van mijn blaas! maar ja...dat is niet zo erg he?ik was ook heel onzeker en best wel een beetje bang dat het niet groeide ofzo...maar volgens mij heeft iedere aanstaande moeder dat..en vooral bij de eerste zwangerschap!dus dat neem ik er ook maar bij,maar het gaat elke dag beter...voel me steeds meer rustiger en overtuigd dat het toch wel goed gaat komen....het is ook niet niks,plus de hormonen spelen er ook zeker een rol in!!Maar hoe voel jij je? heb je al een echo gehad? Liefs Donna
ik heb inderdaad met 4,5week zoiets een echo gehad was alleen het vruchtzakje te zien, maanda moeten we terug ze konden niet precies zeggen hoever ik was ivm onregelmatige cyclus, spannend. af en toe eens misselijk. pijn aan mijn borsten, en ook wel snel last van mijn rug, ben wat prikkelbaarder, vroeg wakker steeds. ik probeer te genieten als ik maandag maar eens heb gehad dan voel ik me wat zekeder hoop ik.