Oh, ik weet het al ja. Wist niet dat die man ook zo was.. De huisartsen daar zijn niet veel soeps, dat blijkt wel weer.
Ze leggen een eed af om mensen te helpen waar ze kunnen maar aan die eed heb ik bij 9 van de 10 huisartsen mijn twijfels... Die kijken niet verder dan hun neus lang is.
Ik zou gewoon even misselijk bij hem op kantoor gaan zitten en geen barrieremiddelen gebruiken laat ze het maar opruimen als het toch niet erg is
Je wil helemaal niet weten wat de huisartsen daar in t dorp al allemaal gered hebben. Mensen door laten lopen met hernia's (mijn moeder, tot 2 x toe), de vader van een vriendin van mij had prostaatkanker, de arts vond het een ouderdomskwaaltje dus die man heeft een hele poos daarmee rond gelopen zonder dat hij het wist. Neem maar een paracetamol, het is vanzelf gekomen dus gaat ook vanzelf wel weer weg.
jeetje. Echt, die mensen krijgen hun papiertje volgens mij ook bij een pakje boter. Niet te geloven zeg... Gaan nu wel een beetje offtopic haha. Amfy, ik hoop dat hij je alsnog wat wilt geven tegen de misselijkheid!
we kregen de opmerking 'iedereen heeft wel eens een vuiltje in zijn/haar oog' mjah het vuiltje was bij mij alleen een bloedpropje.. we zijn toen zelf naar het oogziekenhuis gereden en als we iets eerder daarheen waren gestuurd met spoed hadden ze nog een gedeelte kunnen redden... Maar inderdaad, de pakjes boter zijn hard gegaan voor de huisartsen haha.
ik heb nu heel fout gebeld naar een huisarts een dorp verder op daar ben ik patient geweest. ze belt mij zo terug. ik hoop zo dat het wat word! plurk mocht het niets worden hoor je mij even
Belachelijk zeg. Maar ik moet zeggen dat ik het ook raar vind van de gyn. Die kan niks doen omdat het via de huisarts loopt?! Hij/zij heeft toch ook receptenpapier en een pen?
ja dat klopt maar omdat het in eerste instantie is uit geschreven door de ha haaft de apotheek dus al de opdracht het niet meer te leveren
Lekkere huisarts heb je! Ik heb ook emesafene zowel de gewone als de zetpillen... Heb van allebei zelfs nog een dicht doosje liggen, de gewone werkte niet bij mij, dus hebben ze zetpillen gegeven, maar na 2 doosjes daarmee was het bij mij over. Het is dat je ze niet van een ander mag nemen...liggen hier net een week
ik zou gewoon blijven eisen hoor!!!!! je kunt gewoon niet zonder!!! ik heb zelf Primperan gehad tot 20 weken en toen pas ging het redelijk zonder (had ze ook langer kunnen slikken) JIJ hebt ze nodig dus JIJ moet ze krijgen en dan moet een of andere kl***viool van een huisarts beweren dat het anders kan... Zou echt opzoek naar een ander hoor!!!!!
of je gyn toch om een recept vragen, het ophalen en dan bij andere apotheek ophalen..., maar dit zou niet nodig moeten zijn
Een vriendin van mij heeft tot 20 weken medicatie tegen de misselijkheid geslikt, vind de redenatie van jouw ha dan ook erg vreemd. Hopelijk kan een ander wel wat voor je doen. Maar de gyn kan het toch ook uit de apotheek van het zh krijgen? Volgens mij, kan ze, als ze haar best doet, het sowieso wel voor elkaar krijgen hoor!