ooo Khuisarts!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pijman

pijman Niet meer actief

Wat een idiote situatie, dat geloof je toch gewoon niet! Dat je nog steeds zulke onwetende nitwits kunt hebben als huisarts zeg. Ben erg trots op je dat je je gelijk hebt gehaald, verdorie! Alsof alle zwangere vrouwen een paar weken per zwangerschap aan het infuus liggen, dat lijkt mij toch wel uitzonderlijk. Stuur 'm wat documentatie over HG, opvoeden die hap :p

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Huh, hoe kan HIJ dat nou onzin vinden.

O wat ben ik ziek geweest de eerste 20 weken. Dat was echt wel echt.

En er zijn gewoon vrouwen inderdaad die de hele zwangerschap misselijk zijn en in het ziekenhuis belanden.

Echt ik sta verbaasd over deze uitspraak.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Van ha veranderen en een officiële klacht indienen, dus bij medisch tuchtcollege of hoe dan ook werkt. Wat een eikel zeg! Alsof hij beter weet dan jouw gyn waarbij last van heb?!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Blijft gek dat je gyn ook niets voorschrijft..

5. pijman

pijman Niet meer actief

Mijn gyn wilde ook niets voorschrijven, er was een heel protocol en HG werd zeker erkend maar ze vonden dat je beter rust kon houden omdat vrouwen toch weer meer gaan doen met medicijnen. Mijn huisarts was wel voor medicatie en schreef me Emesafene en Primperan voor, ze stelde ook voor om van gyn te veranderen maar dat wilde ik niet omdat ik verder wel heel blij was met het protocol (ketonen in urine controleren, gewicht in de gaten houden, zonodig opnemen en aan het infuus, mogelijkheid tot sondevoeding, kamer in het ziekenhuis voor jou alleen en volledige bedrust houden, niet hoeven eten en drinken voor een aantal dagen en daarna rustig opbouwen waar kan)

Dus dat de gyn niets wil voorschrijven verbaasd mij dan weer niet zo, ook al stellen ze wel de diagnose HG. Ik verbaas me we over een huisarts die vind dat HG niet bestaat en dat gewone zwangerschapsmisselijkheid nou wel over moet zijn met 14 weken, dat is ontkennen dat er een ziektebeeld is.

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

Dit bedoel ik niet als aanval, maar meer omdat ik benieuwd ben:D:
    Wat denk je daarmee te bereiken (melding maken bij med. tuchtcollege)???

Deel Deze Pagina